برگزاری نمایشگاه نقاشی آبرنگ در نگارخانه ژیوار

نمایشگاه نقاشی آبرنگ "عدنان مصلایی" با عنوان "وهم های خیس" از روز جمعه پنجم لغایت چهار شنبه دهم اردیبهشت ماه از ساعت16 الی20 در نگارخانه ژیوار برگزار می گردد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نگار خانه ژیوار، در این نمایشگاه آثار نقاشی عدنان مصلایی  در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.اثار این هنرمند  تاکنون در چند نمایشگاه گروهی در داخل و خارج کشور به نمایش درآمده بود و این نخستین نمایشگاه فردی عدنان مصلایی خواهد بود.به گفته مصلایی آثار  ارایه شده در این نمایشگاه، عمدتاً با موضوعات تقابل سنت و مدرنیته با تکنیک های پیشرفته و  به منظور ایجاد  تحولاتی در سبک ها و تکنیک های نقاشی آبرنگ ،به نمایش گذاشته شده است.این نمایشگاه ازروز جمعه پنجم لغایت  چهار شنبه دهم اردیبهشت ماه از ساعت16 الی20 در محل  نگارخانه ژیوار واقع در خیابان ظفر،خیابان آقازاده،کوچه بنفشه برگزار  و پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

در شرایطی که هنوز بوی بهار از این ابر شهر تهران رخت بر نبسته، فردا  در نگارخانه‌ی ژیوار نمایشگاهی با عنوان غیر معمول " وهم های خیس " برپا خواهد شد.

عدنان مصلایی رویاهای خود را در قالب 23 اثر آبرنگ فراهم نموده است تا به گفته ی خود در این عصر دیجیتال، رویاهایش را به گونه ی صمیمانه تری با مخاطبان به اشتراک بگذارد. رویاهایی که در جان بخشیدن به آن ها، فرم ، طراحی ،  رنگ و تکنیک  همگی به درستی در خدمت ایده قرار گرفته اند.

آن چه که در این آثار بیش از عناصر دیگر به چشم می آید رفت و برگشت بین سنت و مدرنیته و گمگشتگی انسان امروز است. رنگ ها و فرم ها رقصی را آغاز نوده اند که به نظر انتهایی ندارد.

گونه ی نگاه عدنان مصلایی مخاطب را هر چند کوتاه ، در پای آثارش نگاه می دارد و لختی به تفکر وا می دارد، هر بیننده ای از این آثار برداشت ذهنی خود را خواهد داشت و او را با خود به رویاهای خویش می برد.این جا شاید یکی از مصادیق " هر کسی از ظن خود ..." باشد که هر بیننده ای تفسیر منحصر بفرد خود را از این آثار خواهد داشت.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.