اراک/

فعالیت 250 روحانی در استان‌ها در زمینه اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن/مهاجرت معکوس با آبادانی روستاها

دبیر شورای فرهنگی ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فعالیت 250 روحانی در استان‌ها در زمینه اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن خبر داد.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک، صادق شهرابی  در سفر یک روزه خود به استان مرکزی و در حاشیه بازدید از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهای انقلابی و از یادگارهای موفق و ارزشمند امام راحل به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: عمران روستایی، ساماندهی به امور روستایی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، سنددار کردن اراضی، مقاوم سازی و بهسازی منازل روستایی، ساخت مسکن ویژه افراد کم‌درآمد در شهرهای کم جمعیت، توسعه حساب 100 امام(ره) و ساخت مسکن محرومان از مهم‌ترین وظایف بنیاد مسکن است که باید گفت، این نهاد از ابتدا تاکنون به خوبی به این وظایف عمل کرده است.

شهرابی با تأکید بر اینکه بنیاد مسکن در حوزه امور فرهنگی بسیار فعال و پویا است گفت : در حال حاضر 250 روحانی در تمام استان‌ها پیگیر اجرای برنامه‌های فرهنگی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستند.

دبیر شورای فرهنگی ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی، بیان کرد: ما اگر می‌خواهیم به آبادانی کامل در کشور برسیم و اقتصاد پویا داشته باشیم باید به تولیدات داخلی خود تکیه کنیم چرا که این مهم با زندگی شهری و مهاجرت امکان‌پذیر نخواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.