تبریز/

روند حرکتی جودوی آذربایجانشرقی روبه سمت المپیک برزیل است

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت :روند حرکتی جودوی آذربایجانشرقی روبه سمت المچیک برزیل است و در این رقابتها جودوی استان با این روند رو به رشد صاحب سهمیه در این میدان بزرگ ورزشی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، اسبقیان در نشست هیات جودوی استان تصریح کرد: تقویت تفکر و اندیشه اسلامی و انقلابی و خودکفایی مالی بایستی در هیاتهای ورزشی استان اجرایی شود.

وی افزود : مهمترین شاخصه هیاتهای ورزشی استان بر مبنای توسعه توجه به مسائل فرهنگ اسلامی و دینی و انقلابی بوده و اقتصادی در سال 93 خواهد بود چون که سخنان و رهنودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب و تکلیف دینی و شرعی بوده و هیاتهای وزرشی بایستی در تمامی برنامه ها، رویدادها و تفکرات خود این اندیشه را جاری کنند.

اسبقیان تصریح کرد : یکی از مهمترین ارکان و بخش مهم و اصلی سند راهبردی جودوی استان در 5 سال آینده بر این محور استوار است که تفکر و اندیشه اسلامی و انقلابی در بین ورزشکاران ، مربیان ، داوران و خصوصا قهرمانان توسعه و تقویت یابد.

وی گفت : یکی دیگر از نقاط قوت هیات جودوی آذربایجانشرقی خودکفایی مالی است که این هیات با توجه به بر بخش خصوصی توانسته در بخش زیر ساختها و تیمداری در لیگهای مختلف موفق عمل کرده و به یکی از الگوهای این بخش در استان و کشور تبدیل شود.

اسبقیان تصریح کرد: افق روشن و دستاوردهای خوبی را برای ورزش جودو استان در چند سال اینده ترسیم شده تا جودوی استان به عنوان محوریت این رشته در شمالغرب کشور تبدیل شود و برگزاری رقابتها و رویدادهای مهم کشوری و منطقه ای در تحقق این ایده موثر خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در این نشست با تاکید بر ظرفیت های جودوی کشورهای همسایه گفت : بایستی از ظرفیت های کشورهای همچون ترکیه ، گرجستان و جمهوری آذربایجان که صاحب سبک و مدال و قهرمان در المچیک در این رشته هستند استفاده کرد و با امضاء تفاهم نامه با این کشورها ، استان آذربایجانشرقی با توجه به زیر ساختهای مناسب به مرکز جودوی کشور تبدیل شود.

وی همچنین خبر از حضور وی و کارشناسان در تمرینات تیم استان و در کنار ورزشکاران در روزهای آتی داد./س
 
 
 

 

برچسب ها: سمت ، المپیک ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.