دستفروشی خانواده خلافکار در اطراف حرم رضوی/قاچاقچی 16 ساله " تویوتا" سوار می‌شد

سرنوشت یک خانواده که از سال 82 به فعالیت در گروه‌های قاچاق مواد مخدر روی آوردند شاید درس عبرتی برای سایر کسانی باشد که در این راه قدم گذاشته ‌اند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سال 82 پدری در مشهد شروع به فعالیت در ضمینه قاچاق مواد مخدر کرد و برای کسب درآمد بیشتر به نقاط صفر مرزی ترکمنستان سفر می‌کرد و بار قاچاق تهیه می‌نمود.
 
در اواخر سال 82 بود که این پدر در مرز ترکمنستان دستگیر شد و در اختیار مقامات قضایی آن کشور قرار گرفت. قضات برای این پدر قاچاقچی تحمل 25 سال زندان با هزینه خودش را حکم کردند و از اوایل سال 83 محکومیت پدر آغاز و پسر و همسرش در مشهد تنها ماندند.
 
در مدت کوتاهی که پدر قاچاق مواد انجام داده بود توانسته بود زندگی مفرحی را برای خانواده اش فراهم کند از همین رو مادر خانواده نیز قدم در راه قاچاق مواد گذاشت و پسرشان نیز به همین راه دعوت کرد.
 
دیری نگذشت که وضعشان بهتر شد و پسر 16 ساله با تویوتا در خیابان ها دور می‌زد و از زندگی لذت می‌برد. البته این همه خوشی دوامی آنچنانی نداشت چراکه در سال 86 پلیس توانست تعدادی از اعضای این باند را شناسایی و به مقام قضایی معرفی کند.
 
این قاچاقچیان که به اعدام و حبس ابد محکوم شده بودند، سرنخ‌هایی از مادر و پسر خلافکار به پلیس دادند و این موضوع باعث شد تا سال 88 این مادر و پسر در مخفیگاهشان دستگیر و ضمن اعتراف به جرم‌های انجام داده به مقام قضایی معرفی شوند.
 
محمد علی داوریار وکیل این پرونده به باشگاه خبرنگاران گفت: قضات بعد ازرسیدگی به این پرونده مادر را به 6 ماه حبس و جزای نقدی و ضبط اموال و پسر خانواده را به دو سال حبس در کانون اصلاح و تربیت محکوم کردند.
 
بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما در حال حاضر مادر و پسر قاچاقچی در خیابان‌های مشهد و اطراف حرم رضوی در حال دستفروشی هستند و در خانه‌های 40 متری قدیمی با کوله باری از درد و رنج زندگی ‌می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۲۰:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرسی.ناراحت کننده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
داستان جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی جالب بود..اما ...قضاوت رو بذارید بر عهده مردم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر دولت این خانواده را بعد از دستگیری مرد خانواده حمایت می کرد این اتفاقاتد هم نمی افتاد این درس عبرت باید برای دولت باشد نه مردم
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضامیرکیانی
۱۸:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی خوب بود , دست شما درد نکنه
آخرین اخبار