اخبار استقلال

قدیمی های استقلال علیه یکدیگر/حواشی مدعیان حضور روی نیمکت آبی‌ها

اعضای تیم استقلال که درحال حاضر درتیم حضور دارند هنوز وضعیت مشخص ندارند، اما قدیمی‌های این تیم برای حضور روی نیمکت این تیم مدعی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بحث تغییر سرمربی وعدم حضور قلعه نویی برای فصل بعد در این تیم باعث شده است که بازیکنان قدیمی این تیم، درخصوص حضور استقلال مباحثی را مطرح کرده وهر کدام خود را برای حضور روی نمیکت استقلال به تراز دیگری بدانند.

در حالی‌که هنوز رفتن قلعه نویی قطعی نیست، فتح الله زاده درخصوص حضور پاشازاده و صفوریان در کادر فنی استقلال مباحثی را عنوان کرد واز طرفی دیگر حضور مجیدی و فکری نیز مطرح می‌شود واین موضوع باعث این است که استقلالی‌ها درخصوص حضور در کادر فنی با یکدیگر وارد جدل شوند.

گفتنی است، صحبت علیه یکدیگر و اعلام توانایی‌ها و مدارک مربیگری که قدیمی‌های استقلال دراختیار دارند، در حال حاضر جزء سوژه‌های داغ باشگاه استقلال است واز طرفی، علاوه به حواشی بسیار زیاد داخل واطراف این تیم، بحث مربیگری بازیکنان این تیم نیز جدل تازه‌ای ایجاد  کرده است.

**کادر فنی پس از خداحافظی مهاجم استقلال: جذب برخی بازیکنان از ابتدا اشتباه بود!

امیرقلعه نویی درجذب مهاجمان کارآمد برای حضور در خط حمله تیم استقلال اشتباهاتی داشت ودر نهایت استقلال به نتیجه‌ی مورد نظرش دست پیدانکرد زیرا مهاجمان استقلال با آمار بسیار ضعیف فصل را به اتمام رساندند و کادر فنی به هیچ وجه ازآن‌ها راضی نیستند.

این درحالی است که محمدمهدی نظری پیش از دیدار با الریان از جمع استقلالی‌ها خداحافظی کرد تا فصل آینده را درتیم دیگری سپری کند.

شایان ذکر است، اعضای کادر فنی تیم استقلال پس از شنیدن این خبر اعلام داشتند که جذب چند بازیکن از ابتدای فصل وهمچنین برای نیم فصل بسیار اشتباه و غلط بوده و مربیان تیم از عملکرد این بازیکنان ناراضی بودند وبه این موضوع اشاره داشتند که اگر هزینه‌ی جذب این نفرات برای یک یا دو بازیکن آماده صرف می‌شد، وضعیت استقلال ایده‌آل تر بود.

** چند باشگاه مطرح علیه استقلال؛ بازیکنان جوان ما را از راه به در نکیند

اعضای مسئول تیم استقلال درنظر دارند تا برای فصل جدید تحولاتی را درتیم ایجاد کنند زیرا استقلال با میانگین سنی بالا شرایط را طوری پیش برد که در لیگ به مقام پنجم رسید ودر آسیا نیز صعود نکرد، به همین دلیل برنامه اصلی آبی‌ها به جوانگرایی درتیم ختم می‌شود و به همین دلیل در فهرست استقلال نام حدود 10 بازیکن جوان از تراکتور، سپاهان، داماش و حتی گسترش فولاد دیده می‌شود که آبی‌ها قصد دارند، آن‌ها را جذب کنند تا میانگین سنی تیم استقلال را کاهش دهند.

گفتنی است، دراین خصوص باشگاه‌های نام برده مدعی شدند که استقلال نباید بازیکنان آن‌ها را برای حضور در استقلال متقاعد کند زیرا بازیکنان جوان این تیم‌ها جزء سرمایه‌های تیم‌های حاضر درلیگ هستند و این باشگاه‌ها به حضور بازیکنان خود نیاز و احتیاج بسیار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.