مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی"پنجشنبه

مروری بر مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تکلیف نهایی "قیمت بنزین" باید امروز یا فردا مشخص شود/ذخیره سازی تنها 10درصد سهمیه در "خودروهای عمومی" و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تکلیف نهایی "قیمت بنزین" باید امروز یا فردا مشخص شود/ذخیره سازی تنها 10درصد سهمیه در "خودروهای عمومی"



 عربعلی گفت: برداشت ها از سخنان ریاست جمهوری و وزیر نفت گویای این است که ابلاغیه افزایش نرخ قیمت بنزین در این دو روز بابقی مانده باید اعلام شود.










افزایش "سرمایه گذاری خارجی" با "گزارشگری مالی"

 سرمایه گذاران بین المللی معمولاً پرتفوی از سهام در تمام بورس ها تشکیل خواهند داد و این امر محقق نخواهد شد مگر آنکه بازار سرمایه ای ایران به سمتی حرکت کند که از استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی بهره مند شود.



"سکه" 993 هزار تومان/"دلار" 3259 تومان/"طلا" 18 عیار 102 هزار تومان

با آغاز معاملات امروز روند نوسانی بازار سکه تا حدودی متوقف و سکه ها با توجه به روند دلار و اونس جهانی با تغییرات مختلفی روبرو شدند.



رانندگان، "اسکانیا" را خطرزا کرده اند/ تمدید مهلت نصب ایربگ/ گرانی "خودرو" باید با تایید دولت باشد

 تولید یارانه نقدی دریافت نمیکند، رانندگان اسکانیا را مشکل آفرین کرده اند، تمدید مهلت نصب ایربگ تا اول مهر ماه، هر گونه افزایش قیمتی باید با هماهنگی و تائید دولت باشد و تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو پس از اجرای فاز دوم هدفمندی از جمله مهم‌ترین اخبار این هفته صنعت بود.



"بارش" باران و "تگرگ" در نیمه شرقی و شمالی کشور ادامه دارد/ "تهران" 19 درجه بالای صفر

طی امروز برای نواحی شمال، شمال شرق و شرق کشور بارش باران، وزش باد، گاهی همراه با رعد و برق در نقاط مستعد برای برخی از نواحی شمال شرق و شرق پدیده تگرگ پیش بینی می شود.



مسئولان نظام بانکی پیگیر اجرای کامل "بانکداری اسلامی" هستند

 مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت بحث اقتصاد مقاومتی یکی از محورهای اصلی اقتصاد و فرهنگ در نظام بانکی است.



"بورس انرژی" ایران،مبنایی برای قیمت گذاری در منطقه

 مدير عامل بورس انرژي اعلام کرد : اين بورس مي تواند مبنايي براي قيمت گذاري در منطقه باشد که بسيار راهبردي است و بايد به آن توجه کنيم.



افزایش "سرمایه گذاری خارجی" با "گزارشگری مالی"

سرمایه گذاران بین المللی معمولاً پرتفوی از سهام در تمام بورس ها تشکیل خواهند داد و این امر محقق نخواهد شد مگر آنکه بازار سرمایه ای ایران به سمتی حرکت کند که از استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی بهره مند شود.



قیمت "مرغ" در فرود/ "زعفران" گران شد/ تکذیب خبر

توقف فروش آرد مرغ ارزان و نهاده های دامی گران شد، زعفران در ریل گرانی، از سرگیری توزیع یارانه 300 میلیارد تومانی بین دامداران، تکذیب خبر توقف فروش آرد و نیار کشور به واردات 600 هزار تن برنج از جمله مهم‌ترین اخبار حوزه کشاورزی در این هفته بود.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار