بجنورد/ وزیر راه خبر داد:

تکمیل 700 هزار مسکن مهر تا پایان سال جاری در کشور

عباس آخوندی که به منظور بازدید چند پروژه عمرانی به خراسان شمالی سفر کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: این تعداد واحد امسال آماده و تحویل صاحبانشان می شود


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، .

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی این واحدها، افزود: مابقی واحدها نیز طی سال آینده به اتمام می رسد تا پروژه مسکن مهر طی سال آینده به اتمام برسد.

آخوندی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تصمیمات جدی را برای تکمیل و تحویل واحدهای نیمه کاره مسکن مهر در کشور دارد.

وی مساله تامین زیرساخت های مسکن مهر و دوری مکان استقرار مسکن مهر از خدمات شهری را از مهمترین مشکلات این بخش دانست.

وزیر راه و شهرسازی اشاره ای نیز به تسهیلات مسکن مهر کرد و اظهار داشت: هم اکنون تسهیلات مصوب برای تکمیل هر واحد مسکن مهر 250 میلیون ریال است و مشکلی نیز از لحاظ اعتباری وجود ندارند.

وی در رابطه با راه های روستایی این استان و عقب افتادگی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری نیز خاطرنشان کرد: در صورت زیرسازی و انجام کارهای اولیه در سال جاری 300کیلومتر راه روستایی ساخته می شود که جهش خوبی در توسعه راه های روستایی این استان خواهد بود.

آخوندی افزود: با توجه به استانی شدن تمام اعتبارات راه روستایی در سال 93، وزارت راه و شهرسازی قیر مورد نیاز برای آسفالت راه های روستایی استان خراسان شمالی را تامین می کند.

وی از بررسی راه های اصلی خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری 60کیلومتر جاده به راه های اصلی این استان نیز اضافه می شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل قبول طرح توسعه فرودگاه بجنورد، متذکر شد: تا پایان سال جاری طرح توسعه فرودگاه بجنورد به اتمام می رسد.

وی بدون اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین شده است/س.

برچسب ها: تکمیل ، مسکن ، مهر ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.