متفاوت ترین نقاشی های حیات وحش +عکس

" Dušan Krtolica" یک نابغه نقاشی است که در سن 11 سالگی توانسته جوایز بسیاری را از جشنواره های نقاشی و هنرهای تجسمی دریافت کند. او می تواند نقاشی های بی نظیر و باورنکردنی را از حیات وحش و حیوانات بکشد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، زمانی که صحبت از نقاشی های طبیعت می شود به سراغ نقاشی هایی می رویم که دشت بی نظیری را نشان می دهد و در دور دست یک شیر در حال قدم زدن است اما اینبار به دنبال آن نقاشی ها نیستیم بلکه قصد داریم شما را با متفاوت ترین نقاشی های دنیا آشنا کنیم.

" Dušan Krtolica" یک نابغه نقاشی است که در سن 11 سالگی توانسته جوایز بسیاری را از جشنواره های نقاشی و هنرهای تجسمی دریافت کند. او می تواند نقاشی های بی نظیر و باورنکردنی را از حیات وحش و حیوانات بکشد. این پسر تمامی کارهای خود را با مداد و خودکار انجام می دهد.

حرفه اصلی این نوجوان کشیدن نقاشی از حیوانات است. او می تواند از حیوانات زنده یا منقرض شده به طور متفاوتی نقاشی بکشد. معمولا در هر تصویر او تعداد بیشماری از گونه های حیوانی را از جنگل تا کویر و دریا می کشد که با نگاه کردن به آن ها می توانید متوجه تفاوت ها شوید.

او با سن کم خود تا به حال مطالعات بیشماری را در مورد جغرافیا انجام داده است و نهایت آن باعث شده تا تمامی حیوانات را به خوبی و با بالاترین جزئیات بشناسد و بتواند به راحتی آن ها را نقاشی کند. در ادامه می توانید تعدادی از نقاشی های او را مشاهده نمایید.









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
سرباز آقا
۱۴:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
صدآفرين
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرخه طبیعت رو به تور کامل به تصویر در آورده.
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
به طور کامل
-
نقی
۰۸:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
بسیار جالب دستش دردنکنه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
افرین به این پسر نابغه؟
Iran (Islamic Republic of)
ali jabaleh
۲۲:۱۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی عالی بود ووحوشم متحول شد....
آخرین اخبار