سنندج/

برنامه دولت برای رفع خلأهای آنتن‌دهی تلفن همراه در کشور

براری گفت:در برخی نقاط کشور خلأهای پوشش تلفن همراه وجود دارد که دولت در صدد رفع این مشکل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،  وي گفت: رصد مشکلات کردستان در حوزه فناوری اطلاعات و پیگیری برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سال 93 در کردستان از مهم‌ترین اهداف سفر به این استان بوده است.

وی  با اشاره به خدمات ارائه شده در کردستان در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در ماه‌های گذشته افزود: پهنای باند اینترنت در استان کردستان در 3 ماه گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مشکلات اینترنتی در برخی استان‌های کشور اضافه کرد: در برخی استان‌ها shairing به جای یک هشتم، یک چهلم است و این امر باید اصلاح شود.

براری گفت: در برخی نقاط کشور خلأهای پوشش تلفن همراه وجود دارد که دولت در صدد رفع این مشکل است و اگر کردستان هم مشکلاتی در این حوزه داشته باشد آماده رفع آن هستیم و بیشترین افزایش سهم پوشش آنتن تلفن همراه را به این استان اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌کد شدن نقاط مختلف استان در چند ماه آینده در کردستان اجرا می‌شود افزود: کردستان تنها یک لاین فیبر نوری دارد و مسیر موازی برای این کار وجود ندارد ولی درصدد هستیم مشکل مسیر موازی استان را امسال حل کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.