نا گفته‌هایی از مسکن مهر پردیس از زبان مدير عامل سابق

هدايت گفت: پيشرفت فيزيکی فاز 5 پرديس به هيچ عنوان قابل قبول نيست و تحويل واحدها از شهريور ماه امسال در صورت همکاری وزارت نيرو آغاز می‌شود.

مهدی هدایت، مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مسکن مهر پردیس شامل دوب خش است، گفت: بخش اول این پروژه شامل 13 هزار واحداست که در سال 90 ساخت آن‌ها آغاز شد.

وی در ادامه افزود: 9 هزار واحد از 13 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است وبهره‌برداری از این  4 هزار واحد باقیمانده مشروط به تامین خدمات زیربنایی است.

هدایت در ادامه یادآور شد: 4 هزار واحد باقی مانده مربوط به فاز 9 است که تحویل این واحدها از شهریور ماه امسال آغاز وتا پایان اسفندماه به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه بخش دوم مسکن مهر پردیس شامل 70 هزار واحد است که با سازو کار جدید ساخته شده است افزود: ساخت تمامی خدمات زیر بنایی و روبنایی این واحدها توسط شرکت عمران پردیس انجام می‌شود که تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته است.

* تحويل 70 هزار واحد مشروط به تامين آب و  برق
 
هدایت در ادامه تصریح کرد: تحویل این 70هزار واحد نیز مشروط به تامین آب و برق است که وزارت نیرو متاسفانه به تعهدات خود عمل نکرده است در صورتي که اين وزارت خانه به تعهدات خودش عمل کند از شهریور ماه امسال آغاز و تا پایان سال 94 در صورت تامین آب و برق به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل عمران شرکت پردیس به پروژه ی فاز یازده اشاره کرد وگفت: این پروژه شامل 34 هزار واحد مسکن مهر است که توسط یک شرکت ترکیه ای درحال ساخت است، تمامی خدمات زیربنایی و رو بنایی شامل کلانتری، بیمارستان، مدرسه این پروژه توسط شرکت کوزو در حال انجام است.

* فاز 11 شهر پويا پرديس


هدایت در ادامه افزود: سعی خواهیم کرد فاز یازده را تبدیل به یک شهر زنده و پویا با تمامی امکانات اولیه بسازیم وا نتظار می‌رود دولت و وزارت‌خانه های مرتبط به تمامی تعهدات خود پایبند باشند.

مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه معتقد هستیم درتکمیل پروژه‌های مسکن مهر بایستی وزارت نیرو و شرکت ملی گاز و تمامی وزارت‌خانه‌ها همکاری کنند گفت: اگر دولت با وزارتخانه‌های مرتبط در ساخت وساز مسکن مهر همکاری نکنند نمی‌توان به موقع این واحدها را تحویل دهیم.

*
افزايش قيمت مسکن مهر راهکار است
 
وی در ادامه به افزایش قیمت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت مسکن مهر مشکل نیست بلکه راهکاری برای افزایش سریع‌تر ساخت وسازهای واحدهای مسکن مهر است.

مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس درا دامه اظهار داشت: وزارت راه وشهرسازی در روند ساخت وسازهای مسکن مهر و با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی مجبور به افزایش منطقی آورده متقاضیان شد.

هدایت در ادامه افزود: با پرداخت به موقع آورده متقاضیان به پیمانکاران می‌توانیم این واحدها را به سرانجام برسانیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بخش‌نامه شماره‌ی سه مشروط به تحویل واحدها از سوی پیمان کاران  ابلاغ شده و متقاضیان ما به التفاوت افزایش قیمت دورهای قبلی را پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مربوط می‌شود گفت: تدبیری که در این بخش نامه صورت گرفته است آن است که پیمانکارانی که پیشرفت کاری بیشتری داشته اند از ظرفیت افزایش قیمت بهره مند می‌شوند بنابراین توقف پروژه‌ها توسط پیمانکاران به صلاح آن‌ها نیست.

وی در ادامه افزود: پیمانکاران فاز یازده از شهریور ماه سال 91 اقدام به خرید مصالح ساختمانی که اوج قیمت بود کردند بنابراین افزایش قیمت به این پروژه صورت می گیرد ،خوشبختانه متقاضیان و پیمانکاران فاز یازده دارای مدیریت واحدی هستند واین پروژه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.
 
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه من از پیشرفت فیزیکی فاز 5 پردیس به هیچ عنوان راضی نیستم گفت: پیشرفت فیزیکی این فاز از نظر ما قابل قبول نیست و مقایسه  این فاز با فاز یازده منطقی نیست.
 
وی درادامه افزود: این فاز توسط انبوه سازان در حال ساخت است و هدف ما از واگذاری این فاز به انبوه سازان ایجاد ظرفیت صنعتی سازی وصدور خدمات فنی و مهندسی بود.
 
 
*
فاز 5 براي صنعتي سازي ساخته شد

هدایت در ادامه تصریح کرد: پیمانکاران فاز 5 تجهیزات لازم برای ساخت و ساز در موعد مقرر تهیه نکرده بودند بنابراین با مشکل روبرو شده‌اند بنابراين امسال هیچ توجیهی از سوی انبوه‌سازان برای عدم پیشرفت پروژه قابل قبول نیست و باید تا پایان اردیبهشت ماه به روند پبشرفت مدنظر ما برسند.
 
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس در ادامه تصریح کرد: ظرفیت فاز 5 پردیس شامل 10 هزار واحد است که 8 هزار و 300 نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تحویل واحدهای فاز 5 از اواخر امسال مشروط به تأمین آب و برق آغاز شود و تا پایان سال آینده به پایان برسد.
 
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه 20 هزار کارگر در حال حاضر مشغول فعالیت در این پروژه است گفت: پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آینده تعداد کارگران به 30 هزار نفر برسد.
 
همچنين در فاز 11 روزانه بیش از 400 تا 500 تریلی و کامیون مصالح ساختمانی وارد می‌شود.
 
مدیرعامل سابق شرکت عمران پردیس در ادامه خاطرنشان کرد: مسکن مهر پردیس یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن مهر در کشور به شمار می‌رود و این پروژه ظرفیت‌های خوبی برای جذب اشتغال دارد و با تکمیل این پروژه می‌توانیم بار بزرگی از کمبود مسکن را در کشور برداریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ماسال نود در فاز پنج پردیس ثبت نام کردیم ازون موقع تاحالا منتظر تحویلش هستیم فاز پنج قسمت پی رو نشانمان دادن حالا رفتن چن تا اپلرتمان تو بر بیابون نیمه ساز کردن موقع انتخاب واحد اونارو برای مامیزنن حالادخدارو خوش میاد اون قسمت اولی رو که ثبت نام کردیم ور دارن برا خودشون ذون قسمت بر بیابونو بعد شش هفت سال انتظار به ما بدن ؟ من که راضی نیستم از مسولان خواش میکنم رسیدگی کنن مسکن مهر برای ما ها که وضعیت مالیدضعیف داریم پس چرا زودت تمومش نمیکنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۲:۳۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
انهایی که چهار ماه پیش قرارداد بستند واحد هایشان راچه زمانی تحویل میگیرندفاز 5
Iran (Islamic Republic of)
آرتین
۰۷:۳۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
یکی دلیل اصلی ساخت مسکن مهر رو به آقای هدایت یاداوری کنه! که ایشون قبل از نظر دادن راجعبه افزایش قیمت یه خورده فکر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
شنيديم كه زرندكرمان اهن الات ساختمانهارو مديراشون بردن براي خودشون گاوداري زدن
Iran (Islamic Republic of)
اصفهان خور
۱۷:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما سال 88 ثبت نام کردیم ولی امروز بیش از دو سال از تاریخ تعهد بنیاد برای تحویل واحد ها می گذرد و هر روز برای تحویل امروز و فردا می کنند و 5 میلیون به پرداخت نقدی و 5 میلیون بر وام اضافه کرده اند و خبری از تحویل نیست و کلی ما خسارت دیده ایم و هیچ کس جواب گو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۱۰:۴۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا در مورد فاز 8 پردیس هم سوال کنید و زمان تحویل و قیمت تمام شده با تشکر از سایت و مدیریت محترم یا علی
آخرین اخبار