شیراز/وزیر تعاون خبر داد:

پرداخت ما به التفاوت افزايش حقوق بازنشستگان

وزیر تعاون کار و رفاه تامین اجتماعی گفت: پنج درصد ما به التفاوت افزایش حقوق امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بزودی در هیات دولت تصویب و پرداخت می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی ربیعی در گردهمایی 5 هزار نفره کارگران به مناسبت هفته کار در شیراز با بیان این که پیش از این افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی عملیاتی و اجرا شده است، گفت : با نهایی شدن پرداخت مابه التفاوت در هیات دولت، افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال محقق خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آغاز سخنان خود در این مراسم سلام رییس جمهوری را به کارگران ابلاغ و بر حمایت دولت از نیروهای مولد در کشور تاکید کرد.

وی هفته کارگر را نماد احترام به نیروهای مولد در حوزه های مختلف جامعه دانست و گفت: اگر می خواهیم با فقر مبارزه کنیم باید نیروی کار را گرامی بداریم.

ربیعی ادامه داد: دولت بنا دارد که به خانه هر ایرانی شغلی را اعطا کنیم که مسیری دراز و پر پیچ و خم است.

وی افزود: با توجه به وضعیت بیکاری متورم شده از نرخ تورم در سال های گذشته، راه سختی را پیش رو داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که در برخی واحدها تاکنون قراردادهای سفید زیادی امضا شده است، بر حمایت این وزارتخانه از حقوق کارگران تاکید کرد و گفت: به بازرسان کار گفتیم که تمام قراردادها را بررسی کنند چرا که نباید شاهد استخدام های چندگانه باشیم.

ربیعی ادامه داد: بنا داریم از کارگران زن بیشتر استفاده کنیم و با توجه به این که در ارتقای شغلی و نوع استخدام بانوان اجحاف هایی صورت می گیرد، این موضوع را باید برطرف کنیم.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این وزارتخانه همانند تسهیل گر و حمایت گر و باغبان به تشکلها خواهد پرداخت و تشکل های برآمده از جامعه اصیل کارگری را ارج خواهد نهاد.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید از تولید ملی حمایت کنیم، و از همه ایرانیان بخواهیم که حمایت از تولید ملی را سرلوحه خود قرار دهیم.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از برنامه های این وزارتخانه برای تقویت ارایه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی سخن گفت و ادامه داد: امسال دفترچه های ارزشمندتری در دست شما خواهد بود.

وی بیان کرد: بودجه مورد نیاز ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز را تصویب و آغاز به کار سریعتر آن را پیگیری خواهیم کرد./

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۱ تير ۱۳۹۶
تفاوت افرایش حقوق 96 راپردخت بکنید 5 درصد پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
Ali.tofiqiyan
۱۴:۰۸ ۱۰ تير ۱۳۹۶
سلام بزودی نوبتخودتان هم خواهد رسید دروغ شاخ دار ندهید باعث میشود بچه من که وارد سیستم میشود میگوید بابا حقوق اضاف شده چرا دروغ میگویی هم دم خروس پیداست و هم قسم میخوری من کدام باور کنم