یزد/وزیر بهداشت اعلام کرد:

ایران امروزه نقش‌ بی‌بدیلی در صنعت دارو‌سازی و فناوری‌های نانو در منطقه دارد

قاضی زاده هاشمی در یزد گفت: هم در بعد نیروی انسانی و تخصصی، هم در دارو و دارو‌سازی و هم در فناوری‌های نوین از نانو تکنولوژی تا ساخت تجهیزات متعدد و ارائه روش‌های نوین نقش بی بدیلی در منطقه داریم.

 

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معلمی شغل انبیا است و اینجاست که مقام معلم ارزش زیادی پیدا میکند، پیامبران الهی بشر را به رسالت بزرگ باور وحدانیت و اعتقاد به توحید دعوت کرده اند که ثمره آن ارتقاء جامعه بشری است و معلم هم به دلیل آگاهی بخشی و نشان دهنده راه اصلی ارزش پیدا میکند.

وي تاکید کرد: صرف آگاهی بخشی مهم نیست، آنجایی اهمیت پیدا میکند که دین به میدان میآید و به ما میآموزد که چه چیز را باید یاد بگیریم، و میتوان گفت اگر این شغل به پیامبران مثال زده شده است، میتواند حتی بالاتر از آن هم داشته باشد.

وی افزود: قطعا معلمانی که در حوزه پزشکی کار می‌کنند، سهمشان کم نیست، آنها علاوه بر تعلیم، حفظ جان مردم را هم بر عهده دارند و وظیفه خطیری به گردن آنها نهفته شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: پزشکان در ایران واقعا حق و سهم و وظیفه‌شان را در حق کشور و انقلاب به نحو احسن ادا کرده‌اند.

قاضی زاده هاشمی افزود: اقداماتی که پس از پیروزی انقلاب در این حوزه اتفاق افتاد اصلا قابل قیاس با دیگر زمان‌ها و مکان‌ها نیست.

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب ما تمام پزشکانمان را از خارج کشور داشتیم اما الان بی نیاز که هستیم، نیاز دیگر کشورها و دانشگاه‌های سراسر کشور را هم تامین می‌کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: هم در بعد نیروی انسانی و تخصصی، هم در دارو و دارو‌سازی و هم در فناوری‌های نوین از نانو تکنولوژی تا ساخت تجهیزات متعدد و ارائه روش‌های نوین نقش بی بدیلی در منطقه داریم، اگر گشایش و فرصت پیشتری ایجاد شود قطعا قدم‌های خیلی بلند و موثرتری بر می‌دارد.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: امیدواریم در این سال با ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت در مورد توجه به مردم و کاهش رنج و آلام مردم در زمینه‌های بهداشتی و درمانی که به بهار سلامت نام پیدا کرده، بتوانیم در شاد کردن دل مردم‌، در این بخش که مربوط به ماست، انشاالله درست انجام وظیفه کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امسال امیدواریم همه کارکنان و زحمت کشان در این حوزه بتوانند به درستی به وظایف خود عمل کنند/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.