کاهش تعرفه واردات "خودرو" باعث افزایش کیفیت این صنعت می‌شود

کاهش نرخ تعرفه واردات خودرو به خاطر رقابتی که در این صنعت شکل می‌گیرد باعث افزایش کیفیت خودرو افزایش رضایت مردم می‌شود.

ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: قاعده‌های صحیح اقتصادی نشان‌دهنده این است که معمولا کاهش نرخ تعرفه‌ها منجر به بهبود کیفی محصول می‌شود.
 
وی در ادامه گفت: به خاطر رقابتی که در صنعت خودرو شکل می‌گیرد و همچنین به خاطر اینکه نگاه صنعت خودرو نگاه معقولانه و مشتری‌مدارانه است و بر اساس نیازهای جامعه تغییر می‌کند،‌ باید کاهش نرخ تعرفه‌ها در این صنعت صورت بگیرد .
 
این نماینده مجلس افزود: خودروسازان به روش‌های مختلفی می‌توانند به حمل‌ونقل عمومی کمک کنند؛‌ صنعت خودرو یکی از صنایع برتر خیلی از کشورها است و به عنوان یکی از منابع درآمدی کشورها محسوب می‌شود از سوی دیگر یکی از صنایعی است که باید رضایت و عدم رضایت شهروندان را در سطوح وسیعی  به دنبال داشته باشد.
 
وی در پایان تأکید کرد: در بحث حمل‌ونقل عمومی اعتراضاتی از سوی افراد جامعه به دلیل نقصان‌هایی که وجود دارد شکل می‌گیرد، باید تجدیدنظراساسی و زیربنایی در صنعت خودرو صورت بگیرد و نسبت به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشوری بر اساس نیازهای جامعه از سوی خودروسازان تلاش لازم صورت بگیرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
علي
۰۷:۵۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام و تشكر
حداقل حرف دلمون مطرح كرد. انشاا... انجام شه تا خودرو سازان بفهمند 2 سال زيان وضرر شون به مردم ربطي نداره .گوش مردم هرطوري دوست دارند ميبرن چون كسي نيست جلوشون بگيره فكر الان باشيدتا مردم كشورتون راحت باشند. سپاسگزارم اگر به ملتم اعلام كنيد.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۳:۳۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس چرا تعرفه های واردات خودرو را کاهش نمیدن.
و با بهانه های مختلف تعرفه ها را بالا میبرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
من هنوز موفق به خريد ماشين نشدم ، تا ميام پولشو جور كنم يك دفعه قيمت ميره بالا ، كيفيت هم كه ندارن ، خودرو سازها به مردم ايران مديون هستن .
آخرین اخبار