جلسه فوق العاده شورای فنی تیم های ملی برگزار شد؛

استفاده از فرنگی کاران حاضر در اردو برای جام جهانی/نوربخش مربی ارشد تیم ملی تا رقابت های تهران

جلسه فوق العاده شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی صبح امروز(جمعه) در محل خانه کشتی تهران برگزار شد تا در مورد مسائل پیش آمده در اردوی تیم ملی بزرگسالان تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از اتفاقات شب گذشته شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی جلسه‌ای را تشکیل داد تا در رابطه با اتفاقات اخیر تصمیم‌گیری نهایی را اتخاذ کنند.
 
در این نشست اعضای شورای فنی با تاکید بر برگزاری مسابقات انتخابی اعلام کردند: ترک اردو را بر خلاف منافع و حیثیت ملی کشتی کشور می باشد.
 
-مصوبات جلسه فوق العاده شورای فنی تیم های ملی به شرح  زیر است: 
 
1- شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور مقرر نمود با توجه به مدت زمان اندک باقیمانده تا رقابت‌های جام جهانی 2014 کشتی فرنگی و انتظار مردم از قهرمانان کشتی فرنگی ایران برای دفاع از جایگاه کشتی فرنگی ایران در جهان در رقابت‌های مذکور، از کشتی‌گیران فرنگی حاضر در اردو جهت شرکت در رقابت‌های جام جهانی استفاده شود.
 
2- شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور مدیریت تیم‌های ملی را موظف نمود در صورت ضرورت از تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران، بعنوان تیم حمایت کننده کشتی‌گیران بزرگسال فرنگی در رقابت‌های جام جهانی تهران استفاده نماید.
 
3- پیرو عدم ادامه کار و ترک مسئولیت سرمربیگری از سوی آقای محمد بناء بدون هیچ‌گونه هماهنگی و اطلاع قبلی در آستانه برگزاری رقابت‌های جام جهانی، شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در جلسه مورخ 11/2/1393 تصمیم گرفت کادر فنی همکار با آقای محمد بناء هدایت تیم ملی را تا رقابت‌های جام جهانی بر عهده داشته باشند. و لیکن متاسفانه با توجه به ترک اردو از سوی کادر فنی همکار با آقای بناء و عدم تمایل آنها به ادامه فعالیت تا رقابت‌های جام جهانی، بنا به پیشنهاد مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی، آقای ناصر نوربخش بعنوان مربی ارشد تا رقابت‌های جام جهانی  مسئولیت هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت.
 
4- شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور با توجه به اهمیت رعایت قانون انتخابی تیم‌ ملی بعنوان مبنای اصلی پوشیدن لباس تیم ملی برای تمامی کشتی‌گیران واجد شرایط در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی و با لحاظ تقاضای عموم علاقه‌مندان به کشتی و خانواده بزرگ کشتی ایران بر اصل انجام رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان در کشتی فرنگی در زمان مقرر(21 لغایت 23/3/93) تاکید مضاعف می‌نماید.
 
5- با توجه به اینکه اخذ مجوز برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در تهران، با پیگیری‌های فراوان از فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) برای کشتی فرنگی ایران مهیا گردیده است، همچنین علیرغم تنگناهای مالی شدید فدراسیون، در چند ماه گذشته هزینه‌های قابل توجهی نیز جهت برگزاری اردوها و اعزام به رقابت‌های بین‌المللی(تدارکاتی) برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی صورت گرفته است، ترک اردو از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور و برخی از کشتی‌گیران بدون هماهنگی و اعلام هیچ خواسته، و دلیل خاصی آنهم در کمتر از 13 روز به برگزاری رقابت‌های جام جهانی تهران بر خلاف منافع و حیثیت ملی کشتی کشور در جهان بوده و به هیچ وجه مورد تایید شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور نمی‌باشد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: جلسه ، فرنگی ، وضعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.