اصفهان/

جوانگرایی از اهداف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: از میان جوانها بازیکنانی که شایسته تر باشند به تیم بزرگسالان می آوریم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،مهرزاد خلیلیان عصر دیروز در نشستی با خبرنگاران افزود: هدف ما جذب جوانان با استعداد از تیمهای پایه باشگاه فولادمبارکه سپاهان است واین بازیکنان به مرور به تیم بزرگسالان تزریق می شوند.

وی در باره وضع فوتبال کشور گفت: یکی از چالش های موجود، نبود فضای رقابتی در اداره فوتبال کشور است و اگر این فضا ایجاد شود فوتبال خود درآمد کسب می کند و مسیر حرفه ای شدن را نه در شعار بلکه در عمل طی خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه سال 93 برای فوتبال این باشگاه با افت و خیزهای زیاد شروع شد، افزود: ثبات مجدد به سپاهان برگشته و تثبیت روحی و روانی در مجموعه سپاهان شکل گرفته است.

وی گفت: مردم اصفهان لیاقت این را دارند که باشگاه سپاهان در رقابت های آسیایی باشد و با برنامه ریزی بهترین نتایج را کسب کند و ما هم امیدواریم که امسال شادی های زیاد برای مردم به ارمغان بیاوریم.

خلیلیان اظهار کرد: جام جهانی فرصتی مناسب است که شرایط بهتری برای فوتبال باشگاه به وجود بیاوریم.

وی گفت: البته باشگاه سپاهان مشکلاتی دارد و فصل گذشته فوتبال کشور تنها فصلی بود که در هیچ جامی موفق به کسب سهمیه در آسیا نشدیم.

خلیلیان با بیان اینکه شاکله تیم سپاهان در مجموع خوب است، اضافه کرد: در رابطه با سرمربی جلساتی برگزار کرده ایم و این موضوع در حال بررسی است.

وی هدف سپاهان را در سال جاری قهرمانی در همه جام ها بیان کرد و افزود: مدیر عامل سپاهان با اشاره به شرایط قراردادها در فوتبال گفت: باید همه واقع بین باشیم و با دقت و کار حرفه ای شرایط بهتری برای قراردادها فراهم کنیم.

وی گفت: از سال 91 تا 92 دوره عجیبی برای فوتبال بود و همه ارقام قراردادها دو برابر شد.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان به دنبال اصلاح است و بنا دارد برای سالم سازی و شفاف سازی و دادن دستمزدهای واقعی اقدام کند.

خلیلیان کار فرهنگی را از اولویت های باشگاه سپاهان بیان و اظهار کرد: حداقل 22 باشگاه همنام سپاهان در شهرهای کشور وجود دارد.

وی گفت: شهرهایی مانند ساری، گرگان، شوش، شهرکرد، کرمانشاه از این جمله هستند که برای ما استعداد های ورزشی خود را نیز اعزام می کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در دنیای امروز افزود: در فوتبال رسانه ها یار دوازدهم و بهترین یار ما در هر لحظه هستند.

مهرزاد خلیلیان سه ماه پیش به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان انتخاب شد و این برنامه اولین نشست خبری وی با خبرنگاران در این مدت بود/س.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.