ایلام/

اجرایی شدن مرحله دوم پالایشگاه گاز ایلام

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مرحله دوم پالایشگاه گاز ایلام اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ احمد شوهانی گفت :  اجرایی شدن مرحله دوم پالایشگاه گاز ایلام به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داشته که با تلاش‌های صورت گرفته محقق شده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که با مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل نفت مناطق مرکزی و مدیرعامل گاز برپا شد پیرامون این موضوع بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این نشست اجرایی شدن مرحله دوم پالایشگاه گاز ایلام قطعی شد و به زودی و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دیداری که با وزیر نیرو انجام شد، سخنانی مبنی بر اختصاص اعتبار ویژه به منظور برق‌رسانی به روستاهای محروم استان ایلام بحث و تبادل نظر شد.

شوهانی تصریح کرد: قطعی شدن سد چنگوله در مهران و سد چناره در مهران از مهم‌ترین درخواست‌ها و مطالبات مطرح شده در این نشست بود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در سفر رئیس جمهور این دو پروژه نهایی شده و عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

وی گفت: قطعی شدن اعتبار چهارخطه شدن جاده ایلام - مهران از دیگر مطالباتی بود که از سوی اینجانب مطرح شد./س
 
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.