عابدین‌زاده: فرنگی‌کاران به احترام بنا اردو را ترک کردند/کشتی‌گیر وظیفه‌اش کشتی گرفتن است‌

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2006 دوحه گفت:با توجه به عدم حضور محمد بنا در اردوی تیم ملی فرنگی کاران نیز به احترام او خانه کشتی را ترک کردند.

داود عابدین‌زاده در گتفتو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: زمانی که برای تمامی فرنگی کاران حاضر در اردو مسجل شد که دیگر محمد بنا بر سرتمرینات حاضر نخواهد شد به احترام او تصمیم گرفتیم خانه کشتی را ترک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی وقت تیم ملی فرنگی کاران را تشویق به ترک خانه کشتی کردند یا خیر گفت:به هیچ عنوان کادر فنی دخالتی در این موضوع نداشت،این تصمیمی بود که خود بچه ها فقط و فقط در جهت احترام به محمد بنا گرفتند و همه با هم از اردو خارج شدیم.

دارنده مدال طلای آسیا درباره علت بازگشتش به اردوی تیم ملی نیز اظهار داشت:به هر حال من به عنوان یک کشتی گیر وظیفه ام کشتی گرفتن است و تمایل زیادی برای ورود به حواشی ندارم از طرفی نیز ناصر نوربخش که مربی سازنده ام است هدایت فرنگی کاران را در جام جهانی بر عهده گرفت و همین موضوعات باعث شد که در تمرینات حاضر شوم.

وی در ادامه با بیان این که یک کشتی گیر در هر شرایطی وظیفه اش کشتی گرفتن است تاکید کرد:در هر صورت ما همه سرباز وطن هستیم و برای سربلندی ایران عزیز باید با همه وجود تلاش کنیم از همین رو برای کسب موفقیت در میدان جام جهانی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

عابدین زاده درباره وضعیت آمادگی اش برای حضور در مسابقات جام جهانی گفت:تمرینات منسجم و خوبی را در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشتم،یک آسیب دیدگی جزئی دارم که چندان مهم نیست و با یک آماگی نسبتاً مطلوب آماده حضور در میدان جام جهانی هستم که امیدورام بتوانم برای کشورم مثمر ثمر باشم.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه با حضور در تیم برتر دنیا در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهدشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار