عمیدی: با برنامه‌ریزی‌های فعلی به جایی نمی‌رسیم

سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز گفت: نتایجی که در ژاپن گرفتیم دور از انتظار نبود، با این برنامه‌ریزی‌ها به جایی نمی‌رسیم.

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: نتیجه‌ای که بازیکنان ایران در جام جهانی ژاپن گرفتند با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که برایشان انجام داده بودند، دور از انتظار نبود.
 
وی تصریح کرد: از برنامه‌ریزی که سالهای قبل رییس سابق فدراسیون و مدیران تیم ملی پیش گرفته بودند و برگزاری اردوهای بلند مدتف تمرین با بازیکنان آسیایی جنوب‌شرقی و ... را ما هم در دستور کار قرار می‌دادیم اکنون همچنین سرنوشتی برای تنیس روی میز رقم نمی‌خورد.
 
وی تاکید کرد: اگر بخواهیم تیم را آسیب‌شناسی کنیم ما اکنون در پینگ پنگ چیزی به نام کمیته فنی نداریم که نتایج را ارزشیابی کند عملکرد مربیان و ورزشکاران را بررسی کرده و بهایی بدهند تا ما به شرایط سازگاری برسیم.
 
کارشناس تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: البته عدم آگاهی به قوانین جدید هم به ما ضربه زد بدون شک کاری که نوشاد عالمیان انجام داد و رویه راکتش را پاره کرد بدون شک نمی‌دانست که داور به وی اجازه نخواهد داد که رویه‌ای را عوض کند وبه بازی ادامه داد.

عمیدی اذعان داشت: اگر امسال به دسته یک می‌رفتیم دوسال دیگر می‌توانستیم دراین دسته مسابقه دهیم اکنون باعث تاسف است که با شرایط ایده‌آل جدول وقرعه از این مهم بازماندیم اگر دو سال دیگر به دسته یک برویم 4 سال را از دست داده‌ایم که با توجه به برنامه‌ریزی فعلی پیش بینی نمی‌شود کاری را بتوانیم پیش ببریم.

وی تصریح کرد: اگر افشین نوروزی در مسابقات قهرمانی جهان ژاپن نتایج خوبی را به دست آورد به دلیل برنامه ریزی های شخصی‌اش بود نه فدراسیون به علاوه اینکه این بازیکن توانمند‌ی های بالایی دارد و جایگاهش زیر 200 است قابلیت آن را دارد که با رفع برخی ایرادهای کوچکش به رده زیر 100 برسد.

عمیدی اضافه کرد: ما برای حضور در مسابقات جهانی فقط یک هفته اردو را پشت سرگذاشتیم آن هم با مجارستان که از نظر من تیم ملی‌اش عددی نیست ودر رده 26 و27 دنیا قرار دارد.

سرپرست سابق امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز در انتها اعلام کرد: امیدوار هستم که مسئولان فدراسیون و تیم ملی پس از بازگشت به ایران آسیب شناسی دقیق کنند و روی رفتارشان تجدید نظر داشته باشند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار