راضی به قصاص قاتل فرزندم نیستم

پدر شهید آمر به معروف و ناهی از منکر علی خلیلی گفت: راضی به قصاص قاتل فرزندم نیستم و اگر تضمینی باشد که مرتکب جرمی نمی‌شود، رضایت می‌دهم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،پرویز خلیلی گفت: ضارب شهید خلیلی بعد از مضروب کردن علی، در مدت دو سال بیماری ایشان، یک نفر دیگر را نیز مضروب کرده است.

وی تصریح کرد: چنانچه از نظر قانونی تضمینی برای ممانعت از ارتکاب مجدد جرم توسط قاتل علی وجود داشته باشد رضایت می‌دهم و از ته دل راضی به قصاص نیستم.

این پدر شهید آمر به معروف و ناهی از منکر با اظهار خرسندی از شهادت فرزند خود بیان داشت: به جایگاه وی غبطه می‌خورم و حضور مردم و همراهی آنها در این مدت چهل روز تسلی خاطرمان بوده است.

وی با اشاره به مظلومیت فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: مسئولین، آمرین به معروف و ناهیان منکر را به حال خود رها نکنند و از آنها حمایت کنند تا این فریضه الهی به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد.

به گفته وی در هنگام ضربت خوردن شهید خلیلی مسئولان در کنارمان بودند ولی در مدت بیماری او خبری از آنها نبود و الان هم توقعی از مسئولان ندارم تنها می‌خواهم آمرین به معروف را فراموش نکنند.

وی با تقدیر از مردم و برگزاری مراسم یادبود برای شهید خلیلی ابراز داشت: از اینکه در این مدت مردم ما را دلداری داده و همراه ما بودند تشکر می‌کنم.

برچسب ها: قصاص ، قاتل ، فرزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار