رأفت: دایی در جذب کریمی صاحب اختیار است/ هدف اعضای کمیته فنی کمک کردن به تیم است

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ارزیابی‌اش از اعضای کمیته فنری پرسپولیس گفت: من نمی‌دانم این پیشکسوتان می‌توانند این وظیفه را انجام دهند یا نه.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از آن‌جایی که من پیگیر این خبرها هستم، عبدینی قبول نکرده و ذوالفقار نسب اصلا از این موضوع اطلاعی نداشته است و همچنین حسین عبدی و جعفر کاشانی از قضیه اطلاعی نداشتند.

وی ادامه داد: این افراد به دلیل داشتن مدارک بالا و چون کار بلد هستند، می‌توانند به باشگاه پرسپولیس کمک کنند و هم از لحاظ فنی به تیم پرسپولیس کمک رسانی کنند.

وی درباره صحبت‌های علی پروین که گفته بود "مدیر فنی یعنی کشک" نیز گفت: مدیر فنی با کمیته فنی فرق می‌کند، کمیته فنی هم بازیکنان را و هم تصمیمات تیم و نقطه ضعف و قوت را ارزیابی می‌کند و به اطلاع کادر فنی می‌رساند و به برنامه ریزی کادر کمک می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: مدیر فنی همان مربی فوتبال هست که یک جا می‌نشیند و به تیم کمک می‌کند، دقیقا همانند منصور پورحیدری مربی استقلال که کمک‌های زیادی توانست به امیر قلعه نویی کند که این تجربه به کار امیر قلعه نویی آمد. کمیته فنی فرق می‌کند و جایگاهش به این صورت است که بازیکنان را رصد می‌کند و در یک جلسه که با آن ها داشته باشد، می‌تواند نقاط ضعف و قوت را پیدا کند.

رافت در خصوص کارایی اعضای کمیته فنی پرسپولیس گفت: به طور حتم اگر سر مربی بخواهد می‌تواند از نظر آن‌‌ها استفاده کند، البته باید هدف مشخص شود و بستگی به نظر علی دایی دارد که اگر صلاح بداند، این کار را انجام می‌دهد.

وی در خصوص احتمال اختلاف اعضای کمیته فنی با دایی بیان کرد: همه از پیشکسوتان هستند و این افراد به نظر من می‌توانند به تیم کمک کنند و دنبال جایگاه نیستند و فقط هدفشان کمک کردن است. همه‌ی اعضای کمیته فنی افراد مطلعی هستند و می‌توانند به دایی در هدایت تیم کمک کنند.

وی درباره احتمال جذب علی کریمی برای فصل بعد گفت: پرسپولیس نیروی جوان بسیار زیادی دارد، به طور حتم باشگاه‌های بزرگ بازیکنان بزرگ را در اختیار می‌گیرند تا تجربه این بازیکنان با دردشان بخورد. کریمی به عنوان یک بازیکن بزرگ همه قبولش دارند و می‌تواند تاثیر گذار باشد.

دایی سرمربی پرسپولیس اختیار تام دارد که علی کریمی را به باشگاه جذب کند تا نکند.

البته علی کریمی پا به سن گذاشته و علی دایی می‌تواند از تجربه‌های علی کریمی استفاده کند و بتواند عصای دست پرسپولیس باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رافت ، دایی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار