تحلیلی بر هفته 21 رقابت‌های لیگ برتر هندبال؛

قطار مسابقات به مقصد پایانی نزدیک می‌شود/صعود مشهد به جایگاه دوم و شکست ناباورانه بافق

رقابت‌های لیگ برتر هندبال‌ آقایان اندک‌اند که به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود و قطار این رقابت ها یک هفته دیگر به مقصد نهایی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران در هفته 21 طی روزهای 18-19 اردیبهشت پیگیری شد و با انجام این رقابت ها یک هفته دیگر به پایان فصل 93-92 باقی مانده است و بدین  ترتیب قطار این رقابت ها با سرعت هر چه تمام تر به پایان مقصد خود نزدیک می‌شود.
 
در نخستین روز از رقابت های این هفته روز پنجشنبه 18 اردیبهشت نیروی زمینی میزبان شهرداری نیک اندیش‌بود و  متاسفانه نتوانست از سد میهمان خود بگذرد و با نتیجه 26 بر17 به نماینده اصفهان باخت و در دیدار دوم صبا به مصاف هپکو رفت و این نماینده اراک بود که با نتیجه 24 بر29 میزبان خود را از پیش رو برداشت.
 
شایان ذکر است در ادامه این مسابقات هفته بیست و یکم 19 اردیبهشت صورت گرفت و طی آن کاسپین قزوین که به دسته پایین سقوط کرده است 35 بر29 به نفت و گاز گچساران نتیجه را واگذار کرد و اما در دیدار پایانی  این هفته سنگ آهن بافق که در شهر خود از مشهد پذیرایی می کرد در شکستی ناباورانه 21 بر20  به نماینده مشهد باخت و 2 امتیاز شیرین را به حریف خود واگذار کرد تا بدین ترتیب با این شکست نماینده یزد جای خود را به مشهد داده و به رده سوم سقوط کرد.
 
این گزارش می‌افزاید: با انجام هفته 21 یک هفته دیگر دوره بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود می رسد و تا اینجای کار تیم های ثامن الحجج سبزوار با 32 امتیاز قهرمان ثامن الحجج مشهد با 27 و سنگ آهن بافق با 26 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند و مشهد با ایستادن در جایگاه دوم سهمیه جام باشگاههای آسیا را نیز کسب کرد.
 
 در پایان این گزارش خاطر نشان می شود: مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور در تابستان 92  آغاز و در بهار 93 به کار خود پایان می‌دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قطار ، مسابقات ، آقایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
آفرين
آخرین اخبار