بعد از قهرمانی دوم در ماهشهر؛

حاتمی: بازیکنان پترو نتیجه 8 ماه تلاش خود را گرفتند/پتروشیمی به هر قیمتی دنبال جام نیست

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بعد از دومین قهرمانی پیاپی از بازیکنان خود تقدیر کرد که هشت ماه برای رسیدن به قهرمانی تلاش کشیدند.

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی بعد از قهرمانی دوم در سوپرلیگ بسکتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خدا را شکر می کنم که در این دو سال با تیم پتروشیمی به قهرمانی رسیدیم. پتروشیمی تیمی تمام و کمال با مدیریتی خوب است. بازیکنانی هم که انتخاب کرده بودیم انتخابهایی شایسته برای تیم بودند که با ایثارگری و تلاش زیاد خود به اینجا رسیدند و نتیجه تلاش هشت ماهه خود را گرفتند.

همه به خارجی ها وابسته هستند

وی در مورد بحث وابستگی تیم به گیبسون که در چند بازی اخیر مطرح شد گفت: حامد حدادی هم در تیم مهرام 52 امتیاز آورد. به هر حال تمام تیمها از جمله تیم ما به بازیکن خارجی خود وابسته هستند اما یک نفر نمی تواند تمام بازیکنان را دفاع کند. بازیکنان ما در دفاع عالی بودند و موفق به جبران 24 امتیاز عقب مانده شدند. گیبسون هم در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم همه چیز را جبران کرد با این وجود بازیکنان دیگر هم موفق به پوشش دادن ضعفها شدند. 

حاتمی با تاکید بر اینکه دفاع را عامل اصلی موفقیت تیم می داند ادامه داد: دفاع ما در نیمه اول بسیار بد بود و 57 امتیاز دریافت کردیم اما بعد از آن ریسک کرده و دفاع تیم را تغییر دادیم و تهدید کوچکی هم انجام دادیم که هر کسی دفاع نکند از بازی بیرون می آید و برایمان نیمکت و غیر نیمکت فرقی ندارد. خوشبختانه این دفاع هم نتیجه داد.

توهین به ملی پوش را نمی پسندم

سرمربی پتروشیمی از نبود تماشاگران تیم در بازی گفت: ما برای تماشاگران بازی می کنیم. تمام سعی مجموعه فدراسیون و موسسه های ورزشی برای جذب مخاطب بیشتر است که باید به آن احترام بگذاریم ضمن اینکه فرهنگ خوبی هم میان تماشاگران ایجاد شود. حذف کردن کار درستی نیست. میزبانی های پتروشیمی در ماهشهر مشکلی نداشته است، تنها باید این فرهنگ را به تماشاگران بدهیم که توهینی انجام نشود. من توهین به ملی پوش و بقیه را به هیچ وجه نمی پسندم از جریانات بازیها هم خوشحال نیستم. اعتقاد دارم در بسکتبال نباید روی دیگران برای گرفتن یک پوئن فشار بگذاریم چون در این سطح دیگر از بسکتبال لذت نمی بریم و همه را تبدیل به خروس جنگی کردیم.

وی با اشاره به اینکه سال قبل هم جام را به سالن نمی آوردند و فدراسیون با این کار بی طرفی خود را نشان داد در پاسخ به اینکه جام اهدا شده به بازیکنان از جامهای قدیمی باشگاه بود یا برای امسال تهیه شده، تاکید کرد: باشگاه این جام را تهیه کرده و حک امسال نیز روی ان به چشم می خورد.

باخت را باید پذیرفت

سرمربی پتروشیمی ادامه داد: روزی که ما به مهرام باختیم تیم آنها بهتر بازی کرد و این واقعیت را پذیرفتیم. همه این را بدانند که برد و باخت جزئی از بازی است و همچنین خوب یا بد بازی کردن یک تیم هم جزء بازی به حساب می آید. اگر تیمی می بیند در یک مسابقه حریفش بهتر بازی کرد باید به تحسین آن بپردازد.

15 بازیکن قبراق را به فدراسیون معرفی کردیم

وی اضافه کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و باید از تک تک بازیکنان که زحمت زیادی کشیده و کنارمان بودند و آنهایی که از غرب آسیا به بعد به خاطر سهمیه و مسائل دیگر در تیم نیستند تشکر کنم. این بازیکنان سرمایه بسکتبال هستند و خوشحالیم که تیم پتروشیمی 15 بازیکن قبراق و آماده را به فدراسیون معرفی کرد که همه در حال پیشرفت هستند. نمونه رشد این بازیکنان هم در بازی پنجم بود که نیمکت نشینان تیم در حالی که 24 امتیاز عقب بودیم به بازی آمده و فشار دفاعی ایجاد کردند.
 
سرمربی پتروشیمی همچنین گفت: پتروشیمی تیمی نیست که به هر قیمتی جام را بالای سر ببرد. ما سختی های زیادی را تحمل کردیم و با وجود اینکه در بسیاری از جاها همه چیز به نفعمان نبوده اما باز هم موفق به قهرمانی شدیم. 

وی خاطرنشان کرد: مهرام تیم بزرگی است و ما هم این را می دانیم. حالا هم بعد از اتمام لیگ واقعا امیدوارم قهرمان آسیا شوند.
برچسب ها: قهرمانی ، پتروشیمی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار