همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات :

طرح جشنواره و رسانه برگزار می‌شود

همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات، معاونت صدا از خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، رسانه های برتر (فعال) و روابط عمومی های موفق شبکه های رادیویی در قالب " سومین جشنواره صدا و رسانه " تقدیر می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ "علی اکبر خدابخش" مدیر روابط عمومی معاونت صداي رسانه ملي گفت: برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا فرصتی برای تبادل آخرین دستاوردهای علمی و آموزشی در حوزه رسانه ي و رادیو در ایران و جهان است و حضور چشمگیر برنامه سازان و مدیران رسانه ای خارجی در این جشنواره ، فعالیت و حضور همکاران برنامه ساز رادیویی از سراسر کشور نشان از تأثیر گذاری و اهمیت این رسانه ی گرم در سپهر رسانه ای دارد .

خدابخش گفت : سومین جشنواره صدا و رسانه در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود که دارای دو بخش درون و برون سازمانی خواهد بود .

بر این اساس در بخش درون سازمانی از روابط عمومی های موفق شبکه های رادیویی که در رابطه با انتشار اخبار و تعامل با سایر رسانه ها عملکرد شایسته ای داشته اند معرفی و تقدیر می شوند.

در بخش برون سازمانی نيز طرح " جشنواره و صدا " تدارك ديده شده. لذا از اهالی رسانه (خبرنگاران، تصویربرداران، عکاسان و ...) كه تاپايان  سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا با انتشار اخبار و مستندات تصويري بیشترین فعالیت و همکاری با راديو داشته اند تقدير مي شود.

روابط عمومي معاونت صدا اعلام كرد؛ اهالی رسانه (خبرنگاران ، عکاسان ، تصویربرداران و ... ) كه قصد شرکت در "جشنواره و رسانه" را دارند مي بايست آثار خود را تا پایان روز شنبه 27 اردیبهشت در قالب  یک لوح فشرده به همراه مشخصات خود را به روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی به نشاني خيابان وليعصر،خيابان مسجد بلال ،ساختمان شهدا راديو ،طبقه پنجم روابط عمومي معاونت صدا به شماره تلفن 22167931 تحویل دهند.



انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار