برای رایانه؛

٣ نرم افزار برای مچ گیری هکرهای Wi-Fi + دانلود

در شبکه‌های بی‌سیم همیشه این خطر وجود دارد که فردی با هک کردن رمز بتواند از اینترنت شما استفاده کند. حال اگر شما هم در خانه یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید برایتان نرم افزارهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن مچ هكرهای Wi Fi خود را بگيريد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ باتوجه به امکان هک شدن مودم‌های وای فای و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی توسط دیگران از اینترنت و مودم شما، دریچه فناوری اطلاعات تصمیم گرفت تا سه نرم افزار برتر برای مراقبت از شبکه وایرلس برای شما کاربران معرفی کند تا استفاده از نرم افزارهای نظارتی در کنار رعایت نکات امنیتی هم مورد استفاده قرار گیرد. شما کاربران هم در سمت ارسال نظر پایین همین خبر، می‌توانید به تبادل نظر در خصوص نرم افزارهای معرفی شده با دیگر کاربران بپردازید و بگویید که کدام نرم افزار مورد توجه شما قرار گرفت.







Whos On My WiFi

Whos On My WiFi نرم افزاری کاربردی در جهت نمایش آمار و وضعیت انواع مودم های وایرلس و وای-فای می باشد. این نرم افزار قابلیت این را دارد تا اطلاعات کاملی از سیستم های متصل به مودم وای-فای کاربر را به نمایش بگذارد. نرم افزار با اسکن لحظه ای شبکه، به کاربر نمایش می‌دهد چه سیستم‌های به مودم متصل هستند و در حال استفاده می‌باشند و همچنین نرم افزار می‌تواند افراد غیرقانونی متصل را قطع نموده یا بلاک کند تا از اتصال مجدد آنها جلوگیری به عمل آید.


قابلیت‌های کلیدی Whos On My WiFi: نمایش mac address سیستم‌های متصل در کنار تاریخ و زمان و مدت اتصال و همچنین آرشیو نمودن اطلاعات.


| حجم: 5.27 مگابایت | نسخه: 2.1.9 | اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 |
راهنمای نصب: از پوشه Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و با آن نرم افزار را رجیستر کنید.





Wireless Network Watcher

نرم افزار Wireless Network Watcher یک برنامه تحت ویندوز رایگان است که Wi-Fi شما را از گزند غریبه‌ها در امان می‌دارد. در واقع با استفاده از این برنامه هرگاه دستگاه دیگری نیز از اینترنت شما استفاده کند، به شما هشدار داده خواهد شد. برای استفاده از این برنامه بسیار ساده مراحل زیر را طی کنید.

برنامه را اجرا و از منوی Options گزینه‌های Beep On New Devices و Background Scan را اجرا کنید و بعد کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بی‌سیم شما استفاده می‌کنند را مشاهده کنید.



توجه کنید که پرینتر و سایر دستگاه‌های موجود در شبکه خانگیتان در این برنامه نمایش داده می‌شوند. بنابراین در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید.



| حجم: 358 کیلوبایت | اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 |





SoftPerfect WiFi Guard

نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard ابزاری رایگان، ساده و بسیار کارآمد برای کسانی است که از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنند، این برنامه با اسکن شبکه شما، تمامی دستگاه‌های متصل را نمایش می‌دهد و در صورت مشاهده دستگاه‌های مشکوک می‌توانید ارتباط آنها را قطع کنید. همچنین می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر چند دقیقه یکبار شبکه را اسکن کرده تا متوجه شوید چه دستگاه‌های به شبکه متصل هستند.



قابلیت‌های کلیدی SoftPerfect WiFi Guard: پشتیبانی از زبان شیرین فارسی، سازگاری با انواع استانداردهای شبکه‌های بی‌سیم، نمایش MAC آدرس، حجم کم، نمایش اطلاعات سیستم‌های متصل به شبکه، قابلیت قطع ارتباط سیستم‌های غیرمجاز و... اشاره کرد.


| حجم: 1.80 مگابایت | نسخه: 1.0.4 | اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 |


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
بهترین کار وارد کردن ip دستگاههایی که با مودمتون کار می کنند که در اینصورت فقط دستگاههایی با مودمتون کار می کنند که ip آنها رو داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
sem
۱۶:۴۰ ۰۶ تير ۱۳۹۴
من فکر کنم تخصص بیشتری تو این زمینه داشته باشم .برای همین هم میتونم بگم که هیچ راهی .هیچ راهی برای جلوگیری از ورود هکر ها به مودم وای فای نیست .ما فقط میتونیم راه های ورود اونها رو دشوار کنیم. برای همین هم به این نکات توجه کنید
1- مودمتون رو درجایی قرار بدید که تقریبا برای کل مکان مورد نظر انتن داشته باشه و به بیرون از وکان مورد نظر هم انتن ضعیفی برسه
2- داشتن رمزی با تمام 64 کاراکتر رو حتما بهتون توصیه میکنم .(حروف کوچک و بزرگ و عدد و شکل و ...)
3- چک کردن دائم پنل مودم رو تو برنامه تون قرار بدید

4-رمز خودتون رو هفته ای یک بار عوض کنید

5 - از مودم های پیشرفته استفاده کنید که سیستم رمزنگاری قوی دارند

# - فعلا همین ها به ذهنم رسید امیدوارم که به دردتون بخوره
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۰۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
هیچ کودومش کار نمیکنه اما جا های دیگه هستا اگه لازمش دارید مردم از جایی دیگه دانلود کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
هیچ کدومشون بدرد نمی خورن.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
بهترین کار اینکه رمز مودمنونو بالای 8رقم بزاریدداخلش حروف حتما قرار بدید بعد رمز موم خودتونو از adminخارج کنید ویه رمز قوی بزارید و اگر فقط از چند دستگاه استفاده میکنید مثلا فقط از لپتاب استفاده میکنیدبا گوشی موبایل کلا رمز هم نزارید برید داخل لیست سیاه مودمتون مک آدرس وسایل مورد استفاده رو وارد کنید از اون به بعد اگه کسی رمز هم داشته باشه دیگه نمیتونه وصل بشه
Turkey
ارمین و ارین
۱۶:۳۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
برای من جواب داد دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۴۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
سلام.یه خواهشی ازتون دارم.تورو خدا یه نرم افزار بذارید که بشه فهمید دستگاههایی که از وای فای استفاده میکنند چقدر ترافیک مصرف کردند.ممنون
آخرین اخبار