اصفهان/

تلفیق صنایع دستی با مکان های گردشگری از ویژگی عکاسی فشن

دانش آموخته عکاسی درایتالیا گفت:از اهداف ما در این عکاسی به تصویر کشاندن هنر صنایع دستی و مکان های گردشگری در کنار المان های خاص ایرانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، فریبرز میر کبیری با اشاره به عکاسی فشن و ارتباط آنها با دنیای مد و مدگرایی گفت: مد می تواند لباس ،ساعت،عینک و شاید هر چیز دیگری باشد که متاسفانه نگاه به مد و مدلینگ در ایران یک نگاه تحقیر آمیز و تمسخر گونه بوده است و یا به نوعی تقلید بدون تفکر از المان های غربی بوده اند در صورتی که هنر در جامعه شرق و بویژه ایران دارای پایه های قویتری است و می توان با ابتکار آن را به غرب ودنیا شناساند.

میر کبیری با اشاره به اینکه ما نمی توانیم پردهای دنیای مد را برای مردم کنار نزنیم گفت:المان های دنیای مد همیشه و در هر لحظه به واسطه ارتباط رسانه ای زیاد دنیا پرده برداری می شوند و چه بهتر که ما بتوانیم المان های ایرانی را در کنار المان های دنیای مد دنیا نشان دهیم و توانایی های ایرانی را به رخ جهانیان بکشانیم.

دانش آموخته عکاسی درایتالیا با اشاره به پیشرفت صنعت طراحی تولید پارچه و پوشاک در ایران گفت:نگاه اشتباه به مد در ایران این است که آنرا نوعی بی بند و باری می دانند وعکاسی فشن را نیز مرتبط به آن می شناسند در صورتیکه عکاسی مد به خودی خود تنها زیر شاخه ای از عکاسی تبلیغاتی است وهدف آن بهتر ارائه شدن محصولات و جذابیت در صنعت فروش و بازاریابی می باشد که می توان مانند برخی از کشورهای اسلامی با توجه به قوانین وقواعد موجود در کشور، سبکی نو ایجاد نمود و ضمن توجه به محصول وتولید ایرانی به صادرات و بازاریابی محصولات و تولیدات ایرانی اهمیت داد.
میرکبیری در پایان با اشاره به هنرمندان کم نظیر ایرانی و اصفهانی گفت:از اهداف ما در این عکاسی به تصویر کشاندن هنر صنایع دستی و مکان های گردشگری در کنار المان های خاص ایرانی است.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، لفیق ، صنایع ، دستی ، با ، مکان ، های ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.