"خانه بی پرنده" در شبکه سحر

بازپخش مجموعه تلویزیونی "خانه بی پرنده" به عنوان سریال دوم، از سیمای کردی شبکه سحر آغاز شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "فرزاد مشعوف" مدیریت دوبلاژ این سریال را در 32 قسمت 45 دقیقه ای برعهده داشته و سید سعدالدین ستوده متون آن را ترجمه کرده است.

هوتن شکیبا، سیروان تخت فیروزه، هاشم شاه ویسی، فرزاد مشعوف، سید سعدالدین ستوده، علاءالدین شهابی، مژده طاهری، فرح همایون روز، نسرین حاتمی، فریبا عبدالملکی، توفیق محمدی، سید محمد ستوده و سعادت رحیمی پور صداپیشگان کردزبان شبکه سحر هستند که در دوبله این اثر به گویندگی پرداخته اند.

سریال تلویزیونی "خانه بی پرنده" با بازی سعید نیکپور، آهو خردمند، روناک یونسی، شهروز ابراهیمی، سامیه لک، اسماعیل خلج، محمد ابهری، جعفر دهقان، کاظم افرندنیا، صدرالدین حجازی، محمد حاتمی، کامران فیوضات، مینا نوروزی، سوگل طهماسبی، اکبر قدمی، حمیدرضا مرادی و فریدون محرابی محصول شبکه تهران است.

کاظم معصومی کارگردان این سریال تلویزیونی است و داستان آن درباره دختری به نام ملیحه است که در ۲ سالگی و در آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، مفقود می شود. پدر و مادر دختر طی این سال ها در پی یافتن فرزندشان هستند تا اینکه پس از ۲۷ سال دخترشان پیدا می شود. با ورود دختر جوان به خانه حاج عباس و مرضیه، زندگی این زوج سالمند دگرگون می شود.

پخش سریال تلویزیونی "خانه بی پرنده" از شنبه 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و هر شب ساعت 21:00 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار