مجوز افزایش پرواز "ایرعربیا" در مسیر شارجه - لارستان صادر شد

سازمان هواپیمایی کشور مجوز افزایش پروازهاي فرودگاه لارستان در مسير شارجه را صادر کرد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عنایت انصاري فردمديركل فرودگاه لارستان با اشاره به برنامه‌ريزي‌های به‌عمل آمده در خصوص صادرات بار هوايي از فرودگاه لارستان به كشورهاي حوزه خليج‌فارس، گفت: بنا به درخواست مردم شهرستان‌هاي منطقه غرب هرمزگان و جنوب فارس مبني بر افزايش پرواز در مسير شارجه- لارستان- شارجه، پس از پيگيري‌هاي لازم، مجوز افزايش پرواز در مسير مذكور توسط شركت هواپيمايي ايرعربيا با هواپيمايي نوع ايرباس 320 از سوی سازمان هواپيمايي كشوري صادر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شركت هواپيمايي ايرعربيا از شهريور ماه سال 92 با دو پرواز رفت و برگشت در مسير مذكور فعاليت خود را آغاز کرد، گفت: پروازهای جدید این شرکت از دهم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

انصاری‌فرد گفت: مجموع پروازهاي اين شركت هواپيمايي در مسير مذكور به شارجه- لارستان- شارجه به چهار پرواز در هفته كه روزهاي شنبه، يكشنبه، چهارسنبه و پنج‌شنبه انجام مي‌شود، افزايش مي‌يابد.
 
گفتني است؛ در حال حاضر پروازهاي شركت هواپيمايي ايرعربيا از ايران فقط از فرودگاه‌هاي تهران(فرودگاه امام)، مشهد، شيراز و لارستان به مقصد شارجه و از شارجه به‌ 74 نقطه جهان انجام مي‌شود که به این ترتیب مسافرت مردم منطقه جنوب كشور به نقاط مختلف دنيا از اين طريق فراهم شده است.

يادآور مي‌شود؛ فرودگاه لارستان از لحاظ تعداد پروازهاي خارجي در جايگاه ششم فرودگاه‌هاي كشور قرار دارد و مسير پروازهاي خارجي اين فرودگاه دبي، كويت، قطر و شارجه است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار