علی‌رام نورایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معضل اصلی سینما، باندبازی و مدیریت نادرست است

مشکل اصلی سینما در ادوار گذشته و حال، دودستگی‌ها و باندبازی و البته مدیریت نادرست در این عرصه است.

علی‌رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در مورد مسائل و معضلات سینما نمی‌توانم نظر کارشناسانه بدهم، اما مسائلی مانند دو دستگی و باندبازی در سینما وجود دارد.

وی در ادامه افزود: مدیریت و شیوه نادرست آن شاید یکی از دلایل اصلی وضعیت موجود باشد، حمایتهای خاص از افراد خاص و پشتیبانی از عده‌ای به هر صورت به نظر من، این شرایط را ایجاد کرده است.

نورایی با اشاره به بهتر شدن وضعیت استقبال از سینما در این اواخر نسبت به قبل بیان کرد: یکی از دلایل جذابیت نداشتن سوژه‌ها و قصه‌ها، ممیزی‌ها و خط قرمز‌هاست، نگارش‌ها و بازنویسی‌های مجدد به خاطر محدودیت‌های زیاد و همچنین خودسانسوری بیش از حد نویسندگان به دلیل احتیاط و ترس از نگرفتن مجوز و رد کردن اثر، بسیار موثر است،‌این عوامل بازدارنده هم موجب فقدان جذابیت و ریزش مخاطب می‌شود.

این بازیگر اظهار داشت: فکر می‌کنم در این یکی دو سال اخیر، مخاطب از سینما بهتر استقبال می‌کند ولی به طور کلی این عوامل تاثیر خودشان را می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: در سریال "جاده چالوس" به کارگردانی "احمد معظمی" ایفای نقش می‌کنم که در حال حاضر در مرحله تولید است در آینده از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سینما ، مدیریت ، باند ، بازی ، فقدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار