دبیر مرکز آمبولانس خصوصی استان تهران:

به دنبال واقعی کردن "تعرفهٔ آمبولانس‌ها" در سال ۹۳ هستیم

قاسمی گفت: ما در صدد هستیم تا تعرفهٔ آمبولانس‌ها را در سال ۹۳ واقعی کنیم، زیرا تعرفه‌ها با سال قبل هیچ تفاوتی نداشته است.

رضا قاسمی، دبیر مرکز آمبولانس خصوصی استان تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز آمبولانس خصوصی استان تهران مکاتباتی را با وزارت بهداشت در مورد آمبولانس‌ها داشته است و در راستای اهداف و سیاست‌های کلی وزارت خانه ما تعرفه‌های آمبولانس‌ها را در سال جدید تغییر ندادیم. 

وی افزود: دلیل افزایش ندادن تعرفه‌ها این بود تا بیماران تحت پوشش بیمه جابجا شوند. 

وی خاطرنشان کرد: ما در صدد هستیم تا تعرفهٔ آمبولانس‌ها را در سال ۹۳ واقعی کنیم، زیرا تعرفه‌ها با سال قبل هیچ تفاوتی نداشته است و همچنین امسال هیچ گونه یارانه‌ای از سوی دولت به بخش آمبولانس‌های خصوصی تعلق نگرفته است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناظر
۱۰:۴۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
در کشوری که سالیانه مردم آن میلیاردها تومان به خودروسازی بی خاصیت ومفت خور کشور سوبسید می دهند آیا نمی بایستی لااقل نقل وانتقال بیماران وپشتیبانی آمبولانس ها توسط این شرکتها انجام گیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا قاسمي
۱۶:۲۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
با سلام.احتراماً به استحضار شما عزيزان مي رساند كه تعرفه مراكز آمبولانس خصوصي در سال ٨٧ به مبلغ ٥٨٦٠٠ تومان ابلاغ شد و با توجه به تورم بالا در ساليان گذشته و افزايش چشمگير و چند صد برابري قيمت آمبولانس و قطعات يدكي و تعميرات و نيروي انساني و هزينه هاي جاري مراكز متاسفانه در تاريخ ٩٢/٥/١٢ تعرفه آمبولانس بعداز ٤ سال به ١٠٠٠٠٠تومان افزايش يافت و در سال ٩٣ نيز تاكنون افزايشي شامل اين موسسات نشده است و اين در حالي است كه تعرفه ابلاغي را نيز بعداز ٩٣/٢/١٥ همزمان با طرح سلامت به بيمارستانهاي دولتي هنوز به طور شفاف ابلاغ نكرده اند و تا اين تاريخ و در طول ٢٢ روز از آغز طرح هيچگونه هزينه اي به مراكز پرداخت نشده است چراكه بيمارستانها بلاتكليف هستند كه چه تعرفه اي را به مراكز خصوصي پرداخت نمايند ولي با اين حال و با وجود مشكلات مالي اين مراكز تا اين لحظه كمال همكاري و همياري را با اين طرح بزرگ وملي داشته اند و فقط خواهان رسيدگي و توجه مسولين مربوطه در اين شرايط بحراني هستند و اميدواريم در آينده اين خدمات فراموش نگردد.
Iran (Islamic Republic of)
امير
۲۰:۱۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
اينجانب نيز از مديران مراكز آمبولانس تهران مي باشم. فقط بريد از بيمارستانهاي دولتي و مقامات مربوطه سوال نماييد كه آيا از تاريخ ١٥/٢/٩٣ همزمان با شروع طرح سلامت تكليف مراكز آمبولانس خصوصي در قبال هزينه ها و انجام ماموريتها مشخص است؟مگر غير از اين است كه در جهت كمك به اين طرح ملي و بزرگ كمال همكاري را داشته و در اين ١٩ روز ١ ريال نيز از بيماران دريافت نكرده اند؟! تكليف اين قشر از بدنه نظام سلامت با اين طرح چيست؟! حقوق و مخارج مراكز چگونه تامين شود كه هنوز هم نسبت به پرداخت هزينه هاي اين مراكز اما و اگر است
آخرین اخبار