پایان دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در تهران

دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته که بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی خاورمیانه محسوب می شود،پس از چهار روز برگزاری و استقبال چشمگیر مخاطبان ، امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته: در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه ؛ مقامات مختلف کشوری ، معاونان وزراء ، مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، مسئولان و مقامات شهرداری های مناطق مختلف کشور ، صاحبان بنگاههای اقتصادی و جمع زیادی از تولید کنندگان و صادرکنندگان داخلی و خارجی ، در محل نمایشگاه حضور یافتند و از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران ، امسال همراه شد با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور محترم کشورمان در وزارت راه و شهرسازی و تاکید ایشان بر توجه و توسعه صنعت حمل و نقل ریلی و این موضع موجب شد نمایشگاه دوم ریلی ، بیش از آن چیزی که انتظار می رفت مورد توجه قرار گیرد. 

دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ایران که  با حضور وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی ، معاون وزارت صنعت معدن و تجارت ، مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتتاح شده بود ، در روزهای بعد هم شاهد حضور مقامات مختلف کشورمان و هیئت های تجاری خارجی بود. 

برگزاری دوهمایش تخصصی جانبی و حضور پنج هیئت تجاری بازرگانی خارجی از کشورهای بلاروس ، هند، عراق، تاجیکستان و ترکیه، بخش  دیگری از از برنامه های دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته بود.

در این نمایشگاه بین المللی که یکصد و  ده شرکت داخلی و خارجی حضور دارند ؛ انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد ، واگن مانوری ، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش ،خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته بود. 

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، ده ها شرکت خارجی از دیگر کشورها از جمله کشورهای آلمان، ترکیه، چین، اتریش ، اسپانیا ، مالزی، هند، هنگ کنگ و ایتالیا تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده بودند. 

اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنو لوژی های صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته ،ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و مقابله با تحریم، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار