موجودات فضایی سرانجام پیغام فرستادند + تصاویر

دانشمندان سرانجام پیام‌هایی عجیب از طرف موجودات فضایی و یا پدیده‌های علمی کشف نشده، دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، کار‌شناسان حوزه فضا به تازگی خبر داده‌اند که پیام‌های رادیویی پر راز و رمز و همین طور فرکانس‌های عجیبی از خارج از کهکشان راه‌شیری توسط ماهواره‌های گیرنده امواج صوتی خود، دریافت نموده‌اند.



گفتنی است، براساس ادعای کار‌شناسان این سیگنال‌های عجیب و غریب برای مدت چند میلی ثانیه شنیده می‌شود و بعد به طور ناگهانی خاموش می‌شوند.



بررسی‌ها نشان می‌دهند، اولین بار این سیگنال‌های مرموز در سال ۲۰۰۷ شناسایی شدند و حال دوباره در سال ۲۰۱۴ این امواج فضایی ردیابی شده‌اند.

کار‌شناسان اعتقاد دارند، این امواج یا یک پدیده نجومی ناشناخته علمی است و یا یک پدیده غیرمعمول که علم نمی‌تواند، پاسخی برای آن در اختیار قرار دهد.



در حال حاضر، کار‌شناسان به شدت در حال پیگیری دریافت سیگنال‌های جدید‌تر و همینطور رمزگشایی از امواج دریافتی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۵:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
کدوم قران.....توهم......هرچه در اسمان زمین است ...؟ اهان این یعنی موجودات فضایی گفته
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
عزیزم اگر دقت کارشناسی در قران بشه میبینید که خدای متعال بطور اجمال به موجودات در اسمانها چندین بار اشاره کرده مثلا انجا که میفرماید: "یسبح لله ما فی السموات و ما فی الارض" " من فی السموات ومن فی الارض" کلمه -ما-و -من-نشان از موجوداتی میکند که در حدیثی از حضرت علی علیه السلام هم به ان اشاره شده
Iran (Islamic Republic of)
amir3a
۱۹:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
خداوند چندین بار تو قرآن آورده که ساکنان آسمان ها و زمین!که میتونه هم به فرشته ها و ارواح اشاره کنه و هم به موجودات فضایی!پس قرآن وجود موجودات فضایی رو رد یا تایید نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
به نظر من اگر موجودات فضايي وجود داشتند خداوند حتما در قرآن اشاره اي به اونها مي كرد . مثل جن كه هرچند ديده نميشند ولي به وجودشون اشاره كرده !
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۰۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
ما موجودات زنده را در آسمانها و زمین پراکنده کردیم
آخرین اخبار