"صالحی" دربازدید از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران:

دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به زودی تشکیل می‌شود

عباس صالحی در بازدید از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران، دکتر صالحی که در جمع مدیران این موسسه سخن میگفت: از تلاشهای موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران به عنوان مجری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشکر کرد. وی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را موفق دانست و مهم ترین دلیل این موفقیت را آرامش و همدلی مدیران نمایشگاه دانست.

وی در ادامه اعتماد به تشکلهای صنفی نشر و درگیر کردن آنها در تصمیم گیری های نمایشگاه، شروع کارهای اجرایی نمایشگاه در زمان مناسب و توجه به ظرفیت و ابعاد و اجزای رسانهای را از دیگر عوامل موفقیت برگزاری نمایشگاه 27 ذکر کرد.

وی ضمن تشکر از موسسه نمایشگاهها به عنوان مجری نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: موسسه نمایشگاه‌ها جزئی از معاونت امورفرهنگی است و از دیگر فعالیتهای موسسه در حوزه نمایشگاههای کتاب استانی و نمایشگاههای کتاب خارجی حمایت میکنیم. وی اظهار داشت به زودی دبیرخانه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ترکیبی از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری و با مشارکت موسسه نمایشگاه ها تشکیل می شود.

امیر مسعود شهرامنیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور دکتر صالحی اظهار داشت: این موسسه با تمام توان و نیروی خود در خدمت سیاستهای جمهوری اسلامی ایران و معاونت امور فرهنگی است.

دراین بازدید همایون امیرزاده و محمد اله یاری معاون فرهنگی وزیر ارشاد را همراهی می کردند.


انتهای پیام/ اس


برچسب ها: صالحی ، نمایشگاه ، کتاب ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.