براي رايانه؛

The Last Tinker: City of Colors يک ماجراجويي پررنگ + دانلود بازي

The Last Tinker: City of Colors يکي از بازي هاي جذاب است كه در آن خلاقيت‌هـاي زيـادي به کـار گرفته شده است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازي‌هاي زيادي هستند که ساعت‌ها وقت بازيکنان را مي‌گيرند، فکر آن‌ها را درگير مي‌کنند و يا آن‌ها را مجبور به دنبال کردن يک مجموعه بزرگ‌تر مي‌کنند اما خيلي‌ها نيز از اين نوع بازي‌ها گريزان هستند. بعضي دوست دارند براي چند ساعت با يک بازي سرگرم بشوند و اوقات خوشي را پشت سر بگذارند. اين لزوما به اين معني نيست که اين افراد به يک بازي سطحي علاقه‌مند هستند، شايد بهتر باشد بگوييم بازي‌هايي که پيچيدگي‌هاي کمتري در گيم‌پلي و داستان داشته باشد، براي اين افراد مناسب‌تر است.



عنوان The Last Tinker: City of Colors يکي از ايـن عنوان‌هاست که خلاقيت‌هـاي زيـادي در آن به کـار گرفته شده، در حالي که خالـي از پيچيدگي‌هايي اسـت کـه ارتـبـاط برقـرار کـردن آن را سـخت کرده باشد. خيلي راحت يک نوجوان يا کودک مي‌تواند پاي آن بنشيند و سرگرم شود، بي‌آنکه هيچ چيز آزار دهنده‌اي در آن باشد. بازي The Last Tinker: City of Colors در يک فضاي فانتزي به تصوير کشيده مي‌شود. قهرمان بازي، يک ميمون است. بعد از حمله مه جادويي به شهر رنگ‌ها و بي‌رنگ شدن شهر، قهرمان بازي قصد دارد براي بازگرداندن رنگ‌ها به شهر مبارزه کند. او سه روح قرمز، آبي و سبز را گرد هم مي‌آورد و از قدرت اين روح‌ها براي باز پس گرفتن رنگ شهر رنگ‌ها، مبارزه مي‌کند. گيم‌پلي بازي، يک ماجراجويي ساده است. اکشن‌ها آسان هستند و کنترل و منطق بازي، به راحتي فراگرفته مي‌شود. پرش‌ها، بالا رفتن‌ها و جست‌وخيز‌ها در محيط فانتزي بازي، کار آسان و در عين حال لذت بخشي است.



مبارزات از سطح بسيار آساني شروع مي‌شوند و قدرت‌هاي رنگي قهرمان بازي، اندک اندک و با شيب ملايمي تقويت مي‌شود. معدود Boss Fightهاي بازي کمي سخت‌تر از مبارزات معمول بازي است اما با اين وجود تقريبا هيچ بخش از بازي نيست که خالي از هيجان و در عين بيش از حد سخت باشد. اين جاست که گيم‌پلي متنوع بازي مي‌تواند يک گيم‌خور حرفه‌اي را نيز سرگرم و يا يک کودک را هيجان‌زده کند. البته اگر بازي‌هاي زيادي را در اين سبک تجربه کرده باشيد، ممکن است بخش‌هاي زيادي از گيم‌پلي بازي براي شما تکراري و آشنا به نظر برسد؛ يک تکرار که لزوما خوشايند نيست. گرافيک بازي، يکي از بزرگ‌ترين امتيازات اين بازي است. عنوان شهر رنگ‌ها، عنواني که سازنده بازي براي بازي خود انتخاب کرده است، به اندازه کافي گوياي فضاي گرافيکي بازي است. اين عنوان دست سازنده را براي ايجاد يک محيط رنگ و وارنگ که به طور اغراق آميزي رنگي به نظر مي‌رسد، باز گذاشته است.



طراحي هنري بازي کاملا کارتوني است و شبيه به يک اتفاق فوق‌العاده به نظر نمي‌رسد اما بي‌شک کم‌تر مي‌توان يک بازي پيدا کرد که تا اين اندازه پر از رنگ‌هاي شاد باشد. ترکيبات زيبا از رنگ‌هاي گرم و سرد، فضايي کاملا زنده از بازي به نمايش گذاشته است به همين دليل، بازي The Last Tinker: City of Colors از منظر گرافيکي، بسيار چشم‌نواز به نظر مي‌رسد. گرافيک روان بازي، به سخت‌افزار چندان توانمندي نيازمند نيست و بيشتر رايانه‌هاي معمول اين روزها، به راحتي آن‌ را اجرا مي‌کنند و لطافت گرافيک اين بازي را به خوبي درک مي‌کنند. موسيقي بازي نيز ترکيبي از نواهاي آرام، شاد و حماسي است. بازي به لطف رنگ‌ها و موسيقي شاد، در بيشتر مواقع فضايي شاد را القا مي‌کند و از اين منظر بايد گفت، موسيقي بسيار متناسب انتخاب شده است. منتقدان بازي در مجموع امتياز خوبي را به اين بازي اعطا کرده‌اند. اگر کوتاه بودن گيم‌پلي و سادگي خط داستاني و گيم‌پلي بازي، مانع از رسيدن به اوج قله موفقيت براي اين بازي شده است. منتقدان بازي، امتياز 75 را براي بازي The Last Tinker: City of Colors مناسب دانسته‌اند.
 اين بازي در سيستم‌هاي‌عامل ويندوز، لينوکس و مکينتاش ميزباني مي‌شود. سازنده بازي اعلام کرده است در آينده‌اي نه چندان دور، نسخه قابل اجراي اين بازي براي کنسول PS4 نيز به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۲۰:۲۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
وارد سایت نمیشه انتی ویروس این سایت رو غیر مجاز میدونه لطفا رسیدگی کنید
آخرین اخبار