اردبیل/

پرداخت سرمایه در گردش واحدها اولویت جدی است

معاون اعتبارات و تجهیزات منابع بانک مهر اقتصاد گفت: ما در همه استان‌ها آمادگی داریم براساس تفاهمنامه‌ای که با مجموعه‌های صنعتی و تولیدی می‌بندیم با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از آنها حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حمید رضا نجف‌پور دیروز در نشست با مدیران و مسئولان اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد از سال 72 با عنوان مؤسسه بسیجیان فعالیتش را آغاز کرد و در سال 88 مجوز بانک گرفت و تا دو ماه آینده با گذراندن مراحل واگذاری سهام به مخاطبان بیشمار به صورت رسمی به عنوان بانک مهر اقتصاد فعالیتش را ادامه می‌دهد.

وی فعالیت 800 شعبه را با هفت هزار کارمند و داشتن 12 میلیون مشتری و 14 میلیون دارنده حساب یادآور شد و تصریح کرد: سهم ما با 330 هزار میلیارد تومان منابع و اعتبارات 4.5 تا پنج درصد سهم بازار بانک است و جز شش بانک برتر کشور هستیم که در حوزه خدمات و سپرده‌گذاری در خدمت مشتریان هستیم.

معاون اعتبارات و تجهیزات منابع بانک مهر اقتصاد خاطر نشان کرد:‌ در یک دهه گذشته این بانک موفق شده 541 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای 9 میلیون مشتری پرداخت کند که همه این تسهیلات با ملاحظات شرعی و بانکداری اسلامی به شکل هدایت شده و بیشتر با هدف رفع نیاز گروه‌های متوسط جامعه بوده است.

نجف‌پور دو رویکرد این بانک را رویکرد خدماتی و اقتصادی بیان کرد و ادامه داد: ما در قالب رویکرد خدماتی سعی کردیم گروه‌های متوسط به پایین جامعه را که دستشان به تسهیلات بانکی نمی‌رسد مورد حمایت قرار دهیم که تاکنون در قالب طرح‌های مختلف این حمایت انجام شده به طوریکه 90 درصد دریافت‌کنندگان تسهیلات در قالب گروه‌های خرد بوده که تا سقف 10 میلیون تومان را شامل می‌شود.

وی اعتماد مردم به بانک مهر اقتصاد را سرمایه بزرگ دانست و گفت:‌ ما با روان‌سازی تسهیلات و قوانین بانکی در پرداخت تسهیلات با نگاه اصالت‌گرایانه به مشتریان سعی کردیم رضایتمندی آنها را فراهم کنیم و در کنار حفظ منافع مشتریان از واحدهای تولیدی و اقتصادی نیز به شکل هدفمند حمایت‌هایی را انجام دادیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، پرداخت ، سرمایه ، در ، گردش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.