در سومین جلسه کارگروه ورزش بانوان مطرح شد

ضرورت اصلاح اساس نامه فدراسیون های ورزشی با رویکرد تثبیت جایگاه حقوقی زنان

سومین جلسه کارگروه ورزش زنان شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان با حضور معاون امور ورزش بانوان تشکیل شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ در این جلسه که با حضور رباب شهریان، طاهریان، مشرف جوادی، کریمی، فرهادی  زاد، رسولی، روح بخش شیوایی، عبادی و محمدی برگزار شد، اعضای حاضر ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون نمودار سازمانی ورزش بانوان در حوزه های ستادی و استانی،‌ به بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش بانوان پرداختند.

در این نشست بررسی ساختار تشکیلات پیشنهادی حوزه معاونت ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان مورد بازبینی قرار گرفت و حاضرین ایجاد معاونت در ساختار تشکیلاتی وزارت ورزش و جوانان با سه اداره کل دفتر برنامه ریزی ورزش بانوان، ‌دفتر نظارت و ارزیابی و دفتر هماهنگی امور بانوان را مطرح کردند.

دراین نشست ضرورت اصلاح اساس نامه فدراسیون های ورزشی در بازه زمانی مشخص با رویکرد تثبیت جایگاه حقوقی بانوان به عنوان موضوع اولویت دار برای طرح در شورای راهبردی مورد توافق اعضاء قرار گرفت.
 

هم چنین ارزیابی وضعیت موجود حول محورمنابع انسانی فعال در ورزش بانوان حوزه مراکز استان ها، شهرستان ها و بخش های تابعه مورد تائید قرار گرفت و به لحاظ کردن شاخص نرخ رشد مشارکت بانوان در ارزیابی هیات های ورزشی نیز تاکید شد.

در این جلسه مقرر شد نشست های مشترکی با حضور روسا و نواب رئیس فدراسیون های ورزشی و مدیران ادارت کل استانی نیز تشکیل شود.

اعضای حاضر پیشنهاد کردند تا در جلسات کارگروه ورزش زنان به منظور شناسایی چالش ها و مسائل و نیز طرح تجربیات موفق از نمایندگان نواب رئیس فدراسیون های ورزشی و مسوولان ورزش بانوان استان ها دعوت به عمل آید.

در پایان نیز مقرر شد در جلسات آتی پیش نویس آئین نامه شورای مشورتی بانوان در دستور کار گروه قرار گیرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.