اسپانیایی‌ها عجله‌ای برای اعلام اسامی ندارند؛

دل‌بوسکه تا دوم ژوئن برای اعلام لیست‌ نهایی صبر می‌کند

سرمربی تیم‌های فوتبال اسپانیا تاکید کرد تا روز دوم ژوئن که آخرین فرصت فیفا برای اعلام اسامی نهایی جام جهانی است لیست بازیکنان شرکت کننده در جام جهانی را اعلام نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دل بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا قرار بود هفت بازیکن از لیست 30 نفره بازیکنان حاضر در اردوی این کشور را تا روز یکشنبه چهارم خرداد خط بزند اما با حذف بازیکنانی که روز شنبه در فینال لیگ قهرمانی اروپا بازی کردند از لیست بازیکنان دعوت شده برای بازی دوستانه بعدی تصمیم گرفت تا دوم ژوئن برای اعلام اسامی نهایی صبر کند.   
 
دل بوسکه در کنفرانس خبری خود گفت: ما تا روز دوم ژوئن برای اعلام اسامی فدراسیون جهانی وقت داریم پس چرا باید زودتر اسامی را اعلام کنیم؟ به این ترتیب بازیکنانی مانند دیه‌گو کاستا مهاجم اتلتیکو که با مصدومیت همسترینگ مواجه‌ شده، وقت بیشتری برای آماده کردن خود خواهد داشت.   
 
جرارد دلوفئو بازیکن بارسلونا هم که با دعوت به تیم ملی اسپانیا جایزه عملکرد خوب خود در تیم اورتون به عنوان بازیکن قرضی را گرفته بود فرصت بهتری برای نشان دادن توانایی‌ها و ماندن در لیست نهایی خواهد داشت.   
 
19 بازیکن که برای بازی دوستانه روز جمعه مقابل بولیوی به تیم‌های اسپانیا فراخوانده شدند به این شرح هستند:  

دروازه‌بانان:

په‌په رینا، دیوید دخیا    
 
مدافعان:

جرارد پیکه، رائول آلبیول، جوردی آلبا، سزار آرپیلیکوئتا، آلبرتو مورنو   
 
هافبک‌ها:

ژاوی هرناندز، خاوی مارتینز، آندرس اینیستا، سرجیو بوسکتس، سانتا کازورلا، آندر ایتوراسپا،‌ فابرگاس، خوان ماتا و دیوید سیلوا   

مهاجمان:

 پدرو رودریگوئز، فرناندو تورس، جرارد دلوفئو
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار