اردبیل/

بها دادن به تولید موجب عملیاتی‌ شدن اقتصاد مقاومتی می شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عملیاتی‌ شدن اقتصاد مقاومتی در گروی بها دادن به تولید است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کمال‌الدین پیرمؤذن دیروز در جریان بازدید از برخی طرح‌های تولیدی و اقتصادی در اردبیل، اظهار داشت: ملت رشید ایران در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی پیشرو بودند امامتأسفانه برخی مسئولان در تحقق حماسه اقتصادی و اجرایی ‌کردن طرح‌های ترسیمی مقام معظم رهبری با ذکاوت و هوشمندی عمل نکردند.

وی گفت:‌ در حالی که اقتصاد مقاومتی به یک حرکت رو به جلو و پیش‌رونده با ارزش قائل ‌شدن برای اولویت‌های ضروری و اجتناب از برخی حرکت‌های غیر ضروری نیازمند است، هرگونه قصور و کوتاهی در اجرایی‌ شدن این شعار و مطالبه حقیقی، مورد قبول و پسند نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود:‌ مقام معظم رهبریبه نیکی و شایستگی اولویت‌های اصلی کشور و ضرورت‌های اساسی در این زمینه را مطرح کردند و انتظار این است که مسئولان باعمل ‌کردنبه این فرمایشات ارزشمند و با کنار گذاشتن مسائل غیرضروری، همه انرژی خود را صرف اولویت اول کشور یعنی تقویت جبهه اقتصادی مولدزا و اشتغالزا کنند.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استاناردبیل همچنین عنوان کرد: اگر به اقتصاد مقاومتی توجه شود و پایه‌ها و ارکان آن به شکل فراگیر مورد توجه و اهتمام قرار گیرد، آن وقت می‌توان برای خیل عظیم بیکاران فرصت اشتغال و کارآفرینی فراهم کرد.

پیرمؤذن در ادامه وحدت و همدلی بیشتر را در تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی یادآور شد و بیان کرد: آنهایی که خود را ذوب در ولایت می‌بینند، بهتر است منویات رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش خود قرار دهند تا ترقی ایران و تعالی ایرانیان رقم بخورد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.