اولین عکس‌های آرنولد شوارتزنگر در پشت صحنه فیلم جدید «نابودگر»

فیلم «نابودگر: سرآغاز» به کارگردانی آلن تیلور این روزها در نیواورلینز در حال فیلمبرداری است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، آرنولد شواتزنگر ستاره سری فیلم‌های «نابودگر» در فیلم جدید که به طور غیررسمی با عنوان «نابودگر: سرآغاز» (Terminator: Genesis) شناخته می‌شود، نقش T-800، موجود ماشینی را تکرار می‌کند.

در اولین عکس‌های منتشرشده از «نابودگر: سرآغاز» که چهارشنبه گرفته شده است، شوارتزنگر 66 ساله را با شلوار جین و یک کت سبز می‌بینیم.

او در این عکس‌ها در کنار امیلیا کلارک به نقش سارا کانر و جی کورتنی به نقش کایل ریس دیده می‌شود. 


آرنولد شوارتزنگر، امیلیا کلارک و جی کورتنی 

جیسن کلارک ستاره فیلم «30 دقیقه بامداد» به کارگردانی کاترین بیگلو در «نابودگر: سرآغاز» نقش جان کانر پسر سارا کانر را بازی می‌کند.

جی. کی. سیمونز، دایو اوکنیی، لی بیونگ-هان، مایکل گلادیس و ساندرین هولت، دیگر بازیگران این فیلم هستند که اولین فیلم یک سه‌گانه جدید است و 1 ژوئیه 2015 اکران می‌شود.

شرکت‌های پارامونت، اسکای‌دنس و آناپورنا در تولید «نابودگر: سرآغاز» همکاری می‌کنند.


این فیلم را آلن تیلور یکی از کارگردان سریال «بازی تاج و تخت» تولید شبکه اچ‌بی‌او، کارگردانی می‌کند. لایتا کالورگریدیس («آواتار» و «شاتر آیلند») و پاتریک لوسیر فیلمنامه «نابودگر» را می‌نویسند.

اولین «نابودگر» سال 1984 اکران شد و سه دنباله به همراه داشت. شواترزنگر در سه فیلم اول «نابودگر» بازی کرد و در فیلم آخر با عنوان «رستگاری نابودگر» هم حضوری کوتاه داشت. «رستگاری نابودگر» سال 2009 در دنیا 371 میلیون دلار فروخت.

کلارک 27 ساله بیش از همه برای بازی در نقش دنریس تارگارین معروف به «مادر اژدها» در سریال «بازی تاج و تخت» شهرت دارد.
برچسب ها: آرنولد ، نابودگر ، پشت ، صحنه ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار