فیفا پرونده حکم قهرمانی را بررسی و تایید کرد

حسن‌زاده: برای سالم‌سازی فوتبال حکم پرونده قهرمانی در سایت فیفا منتشر می‌شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگرچه فیفا با آرای داخلی فدراسیون‌ها کاری ندارد اما آرای پرونده محسن قهرمانی تایید کرد.

اسماعیل حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود فیفا به آرای داخلی عضوهایش کاری ندارد اما اعتراض و نامه برخی از اشخاص باعث که فیفا پرونده قهرمانی را بررسی و رأی صادر شده را تایید کند.

حسن‌زاده در ادامه اظهار داشت: فیفا به خاطر شکایت افراد نامشخص مستندات پرونده قهرمانی را از ما خواست و ما همان موقع مستندات را به فیفا فرستادیم و به طور طبیعی پیش‌بینی هم می‌شد که فیفا رای کمیته انضباطی فدراسیون ایران را تایید کند چرا که یکی از اصول آئین‌نامه‌ای فیفا بارها بر آن تاکید شده، این است که در امور داخلی فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کند وی عنوان کرد فدراسیون فوتبال با اجرای حکم قهرمانی در سالم‌سازی فوتبال نقش بسزایی داشته است. بر این اساس فیفا برای فراگیر شدن این احکام در دنیا حکم پرونده محسن قهرمانی را در سایت فیفا خواهد گذاشت.

حسن‌زاده عنوان کرد: به هر حال کسانی که فکر می‌کردند با شکایت به فیفا اتفاق خاصی برای حکم قهرمانی می‌افتد بدانند که فیفا هم آرای کمیته انضباطی را تایید کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام وظیفه هنوز پاسخ استعلام ما در مورد کارت پایان خدمت یکی از بازیکنان پیکان را نداده است، باشگاه فولاد هم شاکی نداشت تا پرونده کارت پایان خدمت بازیکنان این تیم را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قهرمانی ، فیفا ، احکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار