فرکی: حضورم در نیمکت تیم ملی شایعه است

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد گفت: در مورد سرمربی‌گری تیم ملی هیچ شخصی با من صحبت‌ نکرده و تنها دلیل استعفایم از فولاد مصدومیتم بود که 2 سال سخت را با آن سپری کردم و دیگر نمی‌توانستم روی پا بایستم.

حسین‌ فرکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شایعه سرمربی‌گری تیم ملی بیان کرد: در مورد سرمربی‌گری تیم ملی هیچ صحبتی با من نشده است تنها دلیل استعفا دادن از سرمربی‌گری تیم فولاد خوزستان مصدومیتم از ناحیه پا است که مصدومیت کوچکی نبوده و نیست، درمانم طول خواهد کشید.

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: من باید تنها کارهایم را انجام دهم و درمانم تمام وقتم را خواهد گرفت نمی‌توانستم به خاطر خودم فولاد را هم به دردسر بیندازم اگر در میانه‌های راه فولاد را تنها می‌گذاشتم بهتر بود یا از همین ابتدا که فولاد بداند چگونه برنامه‌ریزی کند.

وی در ادامه اظهار داشت: 2 سال با آن مصدومیتم سختی‌های فراوانی را تحمل کردم و دیگر نمی‌توانست روی پاهایم بایستم باید هرچه زودتر درمانم را شروع می‌کردم.

فرکی در پایان گفت: هیچ شخصی در مورد سرمربیگری تیم ملی با من صحبتی نکرده و در مورد این‌که اگر صحبتی شود تازه آن موقع در مورد سرمربیگری تیم ملی فکر خواهم کرد و شرایط را بررسی می‌کنم ولی در کل من هم مانند هر مربی دیگری دوست دارم به کشورم خدمت کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرکی ، کشور ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار