در جمع خبرنگاران تشریح شد؛

توضیحات میرولد درباره عدم حضورش در وزارت کشور

معاون سابق سیاسی وزیر کشور با اعلام کناره‌گیری از این سمت گفت: از این پس بنابه درخواست وزیر کشور در کارهای توسعه‌ای این وزارتخانه مشاوره‌های لازم را ارائه خواهم داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، سیدکاظم میرولد معاون سابق سیاسی وزیر کشور عصر دیروز(شنبه) در حاشیه جلسه شورای معاونین وزارت کشور در جمع خبرنگاران درخصوص علت کناره‌گیری از معاونت سیاسی این وزارتخانه گفت: در زمان انتصاب آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از بنده برای سمت معاونت سیاسی دعوت به همکاری کرد و من نیز قول کمک و مساعدت را به وی را دادم.

وی در ادامه افزود: در ابتدای حضورم در این وزارتخانه بنای که به خاطر اینکه در دوران بازنشستگی قرار دارم برای یک دوره موقت به این وزارتخانه می‌آیم و تنها تا استقرار کامل این وزارتخانه حضور دارم.

معاون سابق سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: چندی قبل از وزیر کشور اجازه خواستم تا دوران ماموریت بنده را پایان یافته تلقی کند چرا که فکر کردم ابتکار جدیدی را نمی‌توانم در حوزه سیاسی انجام دهم و بنده اصرار داشتم تا به نوع دیگری خدمت کنم.

میرولد یادآور شد: وزیر کشور با درخواست کناره گیری من از معاونت سیاسی موافقت نمی کرد اما به اصرار بنده به این کار رضایت داد.

وی اضافه کرد: از این پس نیز با درخواست وزیر کشور در کارهای توسعه‌ای و اجرای طرح‌های وزارت کشور کمک خواهم کرد.

معاون سابق سیاسی وزیر کشور خود را سرباز انقلاب دانست و گفت: در هیچ مقطعی از خدمت به کشور جدا نخواهم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار