بررسی موانع فردي و خانوادگي پيش روي ازدواج در «كافه سؤال»

برنامه «كافه سؤال» با عنوان «ازدواج آسان و پايداري آن» را از 3 خرداد به روي آنتن شبكه دو برد، این برنامه در 11 خرداد با محوريت «موانع فردي و خانوادگي پيش روي ازدواج» اين بحث را ادامه مي دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل ا ز روابط عمومي شبكه دو، سهيل سليماني با اعلام اين خبر گفت: در فصل نهم اين برنامه كه به مبحث ازدواج مي پردازد، سعي داریم تا به شرايطي كه جوانان را علاقه مند به اين سنت پسنديده مي كند، اشاره کنیم.
 
وی افزود: در این برنامه هدف ما این است که  راههاي گوناگون پرداختن به ازدواج آسان و پايدار بودن به آن را به نمایش بگذاریم.
 
تهيه كننده اين برنامه خاطرنشان كرد: در برنامه روز شنبه 10 خرداد كه به نظر من يكي از برنامه هاي چالشي و زيباي «كافه سؤال» بود، حجت الاسلام احمدرضا دهقان و خانم دكتر ژينوس آروند پيرامون آيين مهرورزي و تربيت همسران با زندگي هاي عاشقانه صحبت كردند. در اين برنامه اعلام شد كه همسران نمونه داراي چه خصوصيات رواني و عاطفي بايد باشند و به همين منظور به آموزشهاي قبل و بعد از ازدواج به خانواده ها و فرزندانشان هم اشاره گرديد.
 
سليماني ادامه داد: در برنامه امشب (يكشنبه 11 خرداد) هم آقاي دكتر سهيل رضايي (روانشناس) و خانم دكتر صديقه سليماني (كارشناس مذهبي و روانشناس) پيرامون موانع فردي و خانوادگي پيش روي ازدواج مباحثي را براي خانواده ها برخواهند شمرد كه اميدوارم اين مبحث هم همچون مبحث شب گذشته مورد استقبال مخاطبان شبكه زندگي قرار گيرد.
 
برنامه «كافه سؤال» كاري از گروه اجتماعي شبكه دو سيماست كه اين فصل از آن را مژده لواساني اجرا مي كند. اين برنامه از شنبه تا دوشنبه ساعت 21 از شبكه دو پخش مي‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ازدواج ، آسان ، پایداری ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار