لیگ جهانی 2014؛

آمار تحلیلی عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر ایتالیا

تیم‌ ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2014 را برابر ایتالیا برگزار کرد؛ این دیدار که در شهر ورونا ایتالیا آغاز شد با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان مائورو بروتو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم‌ ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2014 را برابر ایتالیا برگزار کرد؛ این دیدار که در شهر ورونا ایتالیا آغاز شد با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان مائورو بروتو به پایان رسید.

در پایان این مسابقه ایوان زایتسف توانست با کسب 17 امتیازی که به تنهایی برای تیمش به ارمغان آورد عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شود. 

پس از وی جیری کوار 16 امتیاز برای ایتالیا کسب کرد. در طرف مقابل هم میلاد عبادی‌پور توانست با کسب 11 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران انتخاب شود؛ پس از وی هم شهرام محمودی و محمد موسوی عراقی توانستند 8 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورند.

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:

در حمله میلاد عبادی‌پور از مجموع 16 حمله، توانست 10 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از عبادی‌پور، شهرام محموی از 20 حمله خود موفق شد 10 امتیاز کسب کند. محمد موسوی هم در این بازی 10 حمله انجام داد و موفق به کسب 5 امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.

در دفاع میلاد عبادی‌پور در تیم ایران از مجموع 5 دفاع خود توانست یک امتیاز کسب کند و پس از وی شهرام محمودی 2 دفاع انجام داد که موفق به کسب یک امتیاز شد. فرهاد قائمی هم 4 دفاع انجام داد و توانست یک امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. در حالی که همیشه سید محمد موسوی یکی از بهترین مدافعان ایران در مسابقات بود، اما در این دیدار نتوانست توانایی‌های خود را مانند همیشه به نمایش بگذارد.

در بخش سرویس هم فرهاد قائمی 14 بار پشت خط سرویس قرار گرفت و تنها یک امتیاز از سرویس مستقیم خود به دست آورد؛ این شرایط برای شهرام محمودی از 12 بار یک بار اتفاق افتاد. عادل غلامی هم از 8 باری که پشت خط سرویس قرار گرفت توانست تنها یک امتیاز بدست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
از نظر من تنها باخت ایران تو بازی دوم با ایتالیا مربی بود. و بازیکنای تیم ملی با رفتن ولاسکو روحیشون از دست دادن.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
تیمی که دردوبازی وشش گیم فقط از بازیکنان مشخصی استفاده نماید وازتعویض سیستم وازبازیکنان دیگر کمتراستفاده نماید .مشخص است که دارای مربی بادانشی نمی باشد
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۲۲:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
کاملا موافقم...
آخرین اخبار