یک کارشناس سیاست خارجی:

تروریست‌های حاضر در سوریه هیچ حرفی برای گفتن ندارند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تروریست‌های حاضر در سوریه هیچ حرفی برای گفتن ندارند چون جامعه بین‌المللی هم دیگر از آن‌ها حمایت نمی‌کند و روز به روز بر تعداد حامیان حل سیاسی بحران سوریه افزوده می‌شود.

احمد دستمالچی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به برگزاری اجلاس دوستان سوریه گفت: در حال حاضر سوریه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد تا بتواند سرنوشت خود را تعیین کند به همین خاطر اجلاس دوستان سوریه از ابزارهای مهمی در جهت تسریع روند حل بحران سیاسی و تحقق خواست و اراده مردم این کشور بود. 
 
وی تصریح کرد: مخالفین سوری به دو دسته تقسیم می‌شوند که یک گروه از آن‌ها تروریست‌ها هستند که به نمایندگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند و گروه دیگر مخالفان سیاسی بشار اسد هستند که اکثر آن‌ها در سوریه به سر می‌برند و به دنبال راه‌حل سیاسی برای اصلاح ساختار این کشور هستند که بشار اسد هم اصلاحات را انجام داد. 
 
دستمالچی اظهار داشت: تروریست‌های حاضر در سوریه هیچ حرفی برای گفتن ندارند چون جامعه بین‌المللی هم دیگر از آن‌ها حمایت نمی‌کند و روز به روز بر تعداد حامیان حل سیاسی بحران سوریه افزوده می‌شود. 
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان ملل متحد دارای ساختار مستقلی نیست و تحت تاثیر آمریکا عمل می‌کند به همین خاطر تاثیر زیادی از غرب می‌پذیرد اما امروز واقعیت‌های سوریه خود را بر شرایط غیرمنطقی تحمیل کرده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار