رژيم هاي لاغري را به همديگر توصيه نکنيد

شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد يکي از دوستانتان که قبلا اضافه وزن داشته است طي مدت کوتاهي و با رژيم لاغري به وزن دلخواهش رسيده است.حالا شما هم مي خواهيد همان رژيم را رعايت کنيد.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران، شايد رعايت رژيم لاغري ديگران کار درستي از نظر شما به نظر بيايد اما رژيم هرکس بايد با توجه به شرايط او برنامه ريزي شود و رژيمي که براي يک نفر مناسب است نمي تواند براي ديگري هم مناسب باشد.

بررسي ها نشان مي دهند، سيستم بدني هر کس به گونه اي است که به دلايل متفاوتي چربي جذب مي کند و گاهي حذف يک نوع ماده غذايي که شايد براي ديگري مضر باشد فرد را تا مرگ نيز پيش ببرد از اين رو افراد چاق مجاز به رعايت رژيم لاغري ديگران نيستند.
گفتني است،ريزش مو و ضعف اعصاب با قطع مواد غذايي اصلي به سراغ افرادي مي ايد که تحت ر‍ژيم هاي نادرستي قرار دارند از اين رو افراد نبايد رژيم هاي ديگران را رعايت کنند.

نتايج مطالعات نشان مي دهند، افرادي که دچار اضافه وزن هستند بايد ربا کم کردن وعده هاي غذايي خود و ورزش کردن منظم چربي هاي خود را اب کنند و قرار گرفتن زير نظر متخصص به روند لاغري ان ها کمک خواهد کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رژیم ، لاغری ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار