وزنه‌بردار دوپینگی تیم ملی: مربی‌مان از ۱۲ سالگی به ما مواد نیروزا تزریق می‌کرد

وزنه‌بردار نوجوان و دوپینگی تیم ملی کشورمان گفت: از ۱۲ سالگی مربی شهرستان ما با تزریق ما را راهی مسابقات می‌کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مهرشاد محمودی  در خصوص دوپینگش در تیم وزنه‌برداری نوجوانان اظهار داشت: مربیان ما را گول زدند و حسین توکلی بیشتر خواهان اعتماد ما بود ولی ما به او اعتماد نکریم و چوبش را خوردیم. 

وی افزود: ما به مربی شهرستانی خود اطمینان کردیم و او اعتماد ما را جلب کرد اما در نهایت این‌گونه شد که دوپینگ ما مثبت اعلام شود. او از 12 سالگی این داروها را به ما می‌داد و ما در جریان اینکه این داروها دوپینگ است، نبودیم. 

دارنده مدال نقره دسته 94 کیلوگرم کشورمان در مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: مربی به ما گفت که به کادرفنی تیم ملی نگویید که چه موادی را تزریق کرده‌اید و اگر این موارد را انتقال دهید کاری می‌کنیم که از اردوها خط بخورید. این مواد قبل از اردوها به ما تزریق شده و حتی وی گفته بود اثر آنها تا زمان اردو از بین می‌رود. 

محمودی عنوان کرد: از آن زمان تاکنون فشار زیادی به من آمده و خانواده‌ام تحت فشار هستند، آن هم در حالی که من و سایر وزنه‌برداران مقصر نبودیم ولی اکنون هرجا سربلند کنیم مردم با اشاره دست ما را نشان می‌دهند در حالی که نمی‌دانند مقصر اصلی چه کسی است. من از آن زمان تاکنون از ترس از خانه بیرون نرفته‌ام و نمی‌دانم چه جوابی به مردم بدهم. 

وی ادامه داد: حاضرم جانم را به خاطر توکلی بدهم و اشتباه بزرگی را که مرتکب شدم، جبران کنم. من حاضرم هر جایی که بگویند علیه مربیان شهرستانی‌ام شهادت بدهم و تنها نگرانی این است که هم اکنون نیز وزنه‌برداران زیادی مثل ما از این تزریقات استفاده می‌کنند. من این موضوع را از ته قلب می‌گویم و به عنوان شاگرد خطاکار در حق توکلی و  حسین رضازاده نامردی کردم.

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار