زاهدان /

ادامه طرح های محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان گفت: سپاه در بخش بسیج حدود 320 عنوان برنامه با هماهنگی ارگان‌ها و ادارات مختلف در دست اجرا داشته و در بیشتر مواقع همکار ارگان‌ها و ادارات به ویژه در بحث مدرسه‌سازی، اشتغالزایی، جاده‌سازی، بهداشت و درمان و غیره در سیستان و بلوچستان است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،عوضعلی فقیری از فعالیت قرارگاه سازندگی کوثر با هدف محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: فرمانده سپاه پاسداران به 6 استان کشور به ویژه سیستان و بلوچستان برای محرومیت‌زدایی ماموریت داده که در این راستا این قرارگاه نقاط محروم را شناسایی و در آنجا اقدامات لازم از جمله احداث سرویس‌های عمومی، مدارس، مساجد، غسالخانه، خانه عالم، جاده‌ها و پلهای روستایی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: اشتغالزایی نیز یکی دیگر از ماموریت‌هایی است که سپاه در این استان با استفاده از درآمدهای خود و بخشی که از جاهای دیگر جمع‌آوری کرده انجام می‌دهد.

فقیری افزود: سیستان و بلوچستان با تنوع نژادی و قومیتی که دارد سبب شده است که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران از این استان استفاده کند اما وحدت در این استان حرف نخست را می‌زند.

  انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.