سوریه برای سوریه تصمیم می‌گیرد/2

ورود 13 شخصیت سیاسی مستقل به دمشق/ سوریه میزبان رسانه‌های داخلی و خارجی

در حالی انتخابات سوریه فردا سه شنبه برگزار خواهد شد که رسانه‌های ایرانی و خارجی برای پوشش این رویداد مهم خود را به سوریه رسانده‌اند به همین خاطر در آستانه انتخابات 13 شخصیت سیاسی مستقل از آمریکا، اروپا و کانادا وارد این کشور شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به دمشق، انتخابات ریاست جمهوری سوریه در حالی صبح فردا برگزار خواهد شد که خبرنگاران داخلی و خارجی زیادی برای پوشش این رویداد مهم وارد سوریه شده‌اند.

براساس این گزارش از جمهوری اسلامی ایران نیز خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های تصویری به همراه عکاسان و تصویربرداران و عوامل فنی، خود را به سوریه رسانده‌اند.
 
همچنین خبرنگاران شبکه‌های بین‌المللی نیز به ترتیب خود را به سوریه می‌رسانند تا این رویداد مهم را به کل جهان مخابره کنند.

ناگفته نماند مشکلات زیرساختی سوریه باعث شده تا کار خبرنگاران به کندی پیش برود اما مسئولان درصدد هر چه سریع‌تر برطرف شدن این مشکلات هستند.

گفتنی است؛ انتخابات سوریه فردا سه‌شنبه برگزار خواهد شد و این در حالی است که حضور خبرنگاران کشورهای دوست واقعی سوریه در این کشور چشمگیر است.
        

شایان ذکر است؛ در آستانه انتخابات سوریه 13 شخصیت سیاسی مستقل از آمریکا، اروپا و کانادا وارد سوریه شده‌اند.

همچنین انتظار می‌رود سایر شخصیت‌های سیاسی مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری روز سه‌شنبه خود را به سوریه برسانند.

لازم به ذکر است؛ در انتخابات ریاست جمهوری سوریه "حسان النوری" و "حفیظ رهاوری" به رقابت با "بشار اسد" رئیس جمهوری فعلی سوریه پرداخته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار