نوت‌بوک جدید اچ پی مجهز به سیستم عامل اندروید معرفی شد

کم کم پای سیستم عامل اندروید به کامپیوترهای شخصی و نوت بوک ها نیز باز می شود، اچ پی یکی از کمپاتی های است که اولین نوت بوک خود مجهز به سیستم عامل اندروید را تولید و معرفی کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، این محصول SlateBook PC نام گذاری شده است، ویک نوت بوک 14 اینچی با سیستم عامل اندروید 4.3 جیلی بین می باشد، قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازده ی چهارهسته ای تگرا4 انویدیا با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز تامین می شود و به دو گیگابایت رم DDR3 و حافظه ی داخلی 16،32 و 64 گیگابایتی مجهز شده است. صفحه نمایش 14 اینچی این نوت بوک اندرویدی از نوع BrightView  با رزولوشن تمام HD و حداکثر روشنایی 279 نیت است.



همچنین این دستگاه به امکاناتی از قبیل بلوتوث، وای فای، سیستم صوتی به همراه چهار اسپیکر Beats Audio و جک هدفون 3.5 میلیمتری، وبکم HD، پورت های USB2 و USB3 و همچنین پورت HDMI نیز مجهز شده است، وزن Slate Book  اچ پی حدود 1.7 کیلوگرم می باشد و ضخامت آن تنها 16 میلیمتر است، باتری این دستگاه نیز می تواند تا 9 ساعت دوام بیاورد، هنوز قیمت دقیق این محصول و تاریخ عرضه ی آن به بازارهای جهانی مشخص نشده است.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار