دریافتی پرسپولیس‌ها لو رفت؛ اصلی‌های سرخ 300 میلیون گرفتند

پرداخت بخشی از طلب پرسپولیسی‌ها توسط رحیمی باعث شد تا سر و صدای آنها در نیاید و حالا به خاطر حسن توجه مدیران جدید حاضر شدند که برای فصل آینده هم با این تیم پای میز مذاکره بنشینند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پرداخت بخشی از طلب پرسپولیسی‌ها توسط رحیمی باعث شد تا سر و صدای آنها در نیاید و حالا به خاطر حسن توجه مدیران جدید حاضر شدند که برای فصل آینده هم با این تیم پای میز مذاکره بنشینند.

اما موضوعی که برای فوتبال‌دوستان به عنوان یک علامت سوال باقی مانده بود، بحث مبلغ دریافتی بازیکنان بود و اینکه پرسپولیسی‌ها چه میزان از طلبشان را دریافت کرده‌اند که حاضر شده‌اند برای فصل آینده هم قید پیشنهادهای رنگارنگ را بزنند.

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها مدیر عامل سرخ‌ها طبق تصویب هیأت مدیره به بازیکنان اصلی تیمشان مبلغ سیصدمیلیون تومان پرداخت کرده‌اند که البته ممکن است به برخی نفرات که کادر فنی حساسیت بیشتری برای نگه داشتنشان دارند مبالغ بالاتری هم پرداخت کرده باشند.

در این خصوص شنیده می‌شود بازیکنان ذخیره به ترتیب اولویت و بنابر حضورشان در میدان از دویست میلیون تومان به پایین دریافتی داشته‌اند.

گفته می‌شود مدیر عامل سرخ‌ها به بازیکن قول داده که پیش از شروع فصل طلب فصل گذشته‌شان را به صورت تمام و کمال پرداخت کند.
برچسب ها: پرسپولیس ، رحیمی ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۷:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
ببخشید آقای ببخخششیید چندمیلیارد گرفته؟!!